معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اهمیت پل ارتباطی سامانه 110 گفت: این سامانه در 6 ماهه نخست سال‌جاری پاسخگوی 482 هزار تماس مردمی بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 02 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، عباس حسنی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است، سامانه ۱۱۰ استان به صورت شبانه‌روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم استان زنجان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به این که فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیسی ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو، است، تصریح کرد: از دستاورد‌های مهم این سیستم می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه‌ای و نظام‌مند است.
وی با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری‌های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
حسنی با اشاره به فراوانی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲، ۴۸۲ هزار و ۷۸۷ مورد با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است که نشان اعتماد دوسویه مردم با پلیس است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطر نشان کرد: ضمن اینکه حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده، مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می‌دانند که آمادگی پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی را دارد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار