معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از آمادگی ورزش استان برای همراهی با برنامه‌های فدارسیون‌ها در برگزاری اردوهای تیم ملی خبر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 29 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، غفار امانی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان عصر امروز در مجمع عمومی و سالانه هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان به اعزام ۱۵ زنجانی به مسابقات آسیایی با ترکیب ۱۲ ورزشکار و دو مربی و یک داور اشاره و اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی از این مسابقات ۶ مدال کسب کردند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زنجان با ۱۱ ورزشکار، داور و مربی در مسابقات پاراآسیایی حضور یافته بود، افزود: نتیجه این اعزام کسب دو مدال برنز بود.

وی به تلاش مسؤولان ورزش برای ارتقای جایگاه ورزش استان افزود: این مهم با همراهی هیأت‌های ورزشی و دیگر نهاد‌های حامی میسر خواهد شد.
امانی با تاکید بر آمادگی ورزش زنجان برای همراهی با فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا افزود: زنجان آمادگی پذیرایی از اردو‌های تیم‌های ملی و دیگر برنامه‌ها را دارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، هیأت بیماران خاص زنجان را از هیأت‌های نمونه دانست و ادامه داد: معتقد هستم فعالان در هیأت‌های ورزشی باید دغدغه‌مند باشند، کما اینکه این مهم در هیأت بیماران خاص وجود دارد.

وی بر لزوم شناسایی بیماران ذیل بیماران خاص تاکید کرد و گفت: آمار ورزشکاران بیمه شده در هیأت بیماران خاص و پیوند کمتر از بیماران است که فکر می‌کنم باید برای وارد کردن آن‌ها به ورزش تلاش شود.

امانی پیشگیری را بر هر اقدامی اصلح دانست و ادامه داد: آمار‌های جهانی از مشارکت مردم در ورزش سلامتی است که برای ترمیم این مهم باید اقداماتی انجام شود.

رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان هم در این مجمع، تعداد ورزشکاران عضو هیات را ۳۳۱ نفر اعلام کرد و گفت: گفت: از این تعداد ۷۵ نفر منتخب مسابقات قهرمانی کشور و ۱۲ نفر عضو تیم ملی هستند.
رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان خاطر نشان کرد: بیماران خاص و پیوند اعضای استان، توانمندی‌های خوب و بالایی دارند که امیدواریم با انجام تمرین لازم و کافی بتوانند با حضور در مسابقات درون مرزی و برون مرزی، افتخارآفرینی کنند.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار