رییس اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان چرداول گفت :با راه اندازی گشتهای نظارتی ،خبازیهای شهرستان چرداول در معرض نظارت شدید قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 18 October 2015
رییس اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان چرداول گفت :با راه اندازی گشتهای نظارتی ،خبازیهای شهرستان چرداول در معرض نظارت شدید قرار می گیرند.

به گزارش تابناک ایلام ،حجت اله رحیمی با اعلام این خبر گفت:به منظور نظارت بیشتر برعملکرد خبازیهای شهرستان چرداول یک گشت نظارتی مرکب از اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان،شبکه بهداشت وسازمان تعزیزات حکومتی  تشکیل شده است .

وی هدف ازتشکیل گشتهای نظارتی را تشدید نظارت بر عملکرد خبازیها اعلام کرد وافزود: دراین گشت که نمایندگان سازمانهای نظارتی ونیروی انتظامی نیز حضور خواهند داشت خبازیها از نظر بهداشتی وصنفی و نحوه عرضه نان تحت نظارت وکنترل مستمری قرارخواهند گرفت .

رحیمی خاطر نشان کرد : در بازرسی که روز گذشته از خبازیهای بخش شباب صورت گرفت ، با دونانوایی در شهرشباب که موازین  بهداشتی وصنفی را رعایت ننموده بودند برخورد قانونی بعمل آمد وپرونده های این دونانوایی جهت سیر مراحل قانونی دراختیار تعزیرات حکومتی شهرستان قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد با تشدید نظارتها ،تخلفات صنفی وبهداشتی در خبازی های شهرستان کاهش یابد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
ما که از وضعیت نان در شهرستان راضی نیستیم سوء مدیریت عامل اصلی این مشکلات است مدیریت سنتی در جامعه امروزی دیگر جواب نمی دهد مسؤلین خود را با شرایط امروزی عصر انفجار اطلاعاتی و سواد اطلاعاتی مجهز نمایند مردم خیلی آگاه و دانا هستند و به موقع همه چیز را رصد می کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار