رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در سال جاری 140 هزار و 677 تماس‌ از سوی شهروندان با اورژانس برقرار شده که افزایش دو درصدی نسبت به سال قبل داشته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ 28 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، داریوش تقیلو، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه از مجموع 140 هزار و 677 تماس به ثبت رسیده از سوی شهروندان با اورژانس که افزایش 2 درصدی نسبت به سال قبل داشته است، ۴۴ هزار و ۲۳۰ مورد به مأموریت منجر شده است، اظهار داشت: تعداد اعزام‌ها نیز افزایش 4 درصدی داشته است.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با شاره به اینکه در سال‌جاری 7 هزار و 82 مزاحمت تلفنی توسط شهروندان با اورژانس ثبت شده است، گفت: آمار این مزاحمت‌ها نیز افزایش دو برابری داشته است.
وی با اشاره به اینکه تعداد ماموریت‌های شهری در سال‌جاری ۳۰ هزار و ۶۲۵ مورد بوده است، گفت: تعداد ماموریت‌های جاده‌ای نیز ۱۸ هزار و ۸۷۳ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۲ و 5 درصد افزایش داشته است.
تقیلو با اشاره به اینکه در مدت یاد شده آمار ماموریت‌های ترافیکی شهری استان 5 هزار و ۶۰۱ مورد با ۶ هزار و ۴۹۵ مصدوم بوده است، ادامه داد: ماموریت‌های غیر ترافیکی شهری نیز ۲۵ هزار و ۲۴ مورد با ۲۱ هزار و ۸۵۳ مصدوم بوده است.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری 5 هزار و ۲۵۸ مورد با ۶ هزار و ۹۷۱ مصدوم ماموریت‌های ترافیکی جاده‌ای استان توسط اورژانس انجام شده است، افزود: این آمار در ماموریت‌های غیرترافیکی جاده‌ای نیز ۱۳ هزار و ۶۱۵ مورد با ۱۱ هزار و ۸۲۰ مصدوم اعلام شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار