مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی اهدا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 22 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فرا رسیدن یوم الله دهه فجر، بهار انقلاب را فرصت مناسبی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: نهاد کمیته‌امداد از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که به دستور امام خمینی (ره) و با هدف محرومیت‌زدایی تشکیل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه امسال همزمان با دهه فجر برنامه‌های متعددی اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: یکی از این برنامه‌ها اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و زیر چتر حمایت است.

وی افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ سری جهیزیه با کمک خیرین و مرکز نیکوکاری به مددجویان این نهاد اهدا می‌شود.

صالحی افزود: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه زوج‌های جوان در کنار بهره‌مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج، از دوره‌های آموزش این نهاد نیز بهره‌مند می‌شوند، گفت: در همین راستا دوره‌های آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده نیز به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت دهه فجر با گروه‌های جهادی فعال استان در راستای برگزاری اردوی جهادی درقالب ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به جامعه هدف این نهاد به‌ویژه در مناطق محروم وکم برخوردار است.

صالحی تصریح کرد: برگزاری میز خدمت حقوقی جهت ارائه خدمات حقوقی رایگان به جامعه هدف با حضور وکلای نیکوکار از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت دهه فجر است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: اجرای رزمایش‌های مردمی و خیر خواهانه در راستای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین طبخ و توزیع غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری نیز در طی دهه فجر انجام خواهد شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار