دبیر جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی استان زنجان با تاکید بر احساس خلاء حضور رزمندگان و ایثارگران در عرصه سیاسی گفت: فعال‌شدن این جمعیت بر اساس اعتقاد به اقدام جهادی انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 08 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، فرجی‌نیا، دبیر جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی استان زنجان ظهر امروز در نشست با فعالان سیاسی با ارائه گزارشی از فعالیت این جمعیت در استان اظهار کرد: این جمعیت موفق شده همراهی تعداد زیادی را با خود همراه کرده و به تدریج در حال شکل‌دادن به چارت سازمانی با جذب افراد متخصص و متعهد است.


وی با بیان اینکه جمعیت در صدد ساماندهی معتقدان به جهان بینی انقلاب اسلامی است، ادامه داد: عمل به آرمان‌های امامین انقلاب و مقابله با دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی با ساماندهی مردمی از جمله اهداف راه‌اندازی این جمعیت است.

فرجی‌نیا جمهوریت و اسلامیت را وابسته به حضور و مشارکت مردم در انتخابات و دیگر عرصه‌ها اعلام کرد و گفت: تلاش اعضای جمعیت در تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای اصل مترقی ولایت‌فقیه است.

افروز، جانشین جمعیت با بیان اینکه خلأ حضور نیروهای انقلاب در ساماندهی سیاسی جامعه مشکلاتی را موجب شده است، افزود: این مشکلات منجر به پایه‌گذاری جمعیت شد که جذب جوانان از جمله اهداف پیش‌بینی شده برای راه‌اندازی این جمعیت است.

رضا رحیم‌پور، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان نیز در این نشست با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: این مناسبت‌ها بهانه دیدار و وحدت و یگرنگی در بین دوستداران انقلاب است و من امیدوارم این گردهمایی‌ها ادامه یابد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار