معاون سیاسی استاندارایلام:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ایلام به صورت نیمه الکترونیک انجام می‌شود
کد خبر: ۱۱۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 21 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، حسین کلانتری عصردیروزدر نشست ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان ایلام اظهار داشت: امسال بر اساس اعلام و تصمیم وزارت کشور در 9 کلان کشور که زیرساخت‌های الکترونیکی آن‌ها کامل است انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان ایلام انتخابات به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: در استان ایلام 25 مرحله از مراحل انتخابات به صورت الکترونیکی و مرحله شمارش آرا به صورت دستی انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: انتخابات موضوع بسیار مهمی است و حتی باید گفت که تا پایان سال مهم‌ترین موضوع برگزاری همین انتخابات است.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان ایلام برای برگزاری انتخاباتی قانونی آماده است، عنوان کرد: ما در ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت رسانه‌ها استفاده می‌کنیم.

کلانتری افزود: مردم استان ایلام همواره در برگزاری انتخابات حضور بسیار چمشگیر و حماسی داشته‌اند و به طور قطع در این دوره نیز مشارکت حداکثری را خواهند داشت.

وی گفت: ما برای تامین سلامت و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین حضور حداکثری مردم تلاش می‌کنیم و تمامی دستگاه‌ها در استان در رابطه وظیفه خود را انجام می‌دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار