استاندار خراسان جنوبی گفت: در دولت سیزدهم هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در خراسان جنوبی احداث شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱ 08 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جواد قناعت، امروز دوشنبه، ۲۰ فروردین در جلسه دیدار مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه سالروز تأسیس‌ها فرصتی برای ارائه گزارش کار است، گفت: هیچ کاری ارزشمندتر از گره گشایی از زندگی مردم نیست.

وی بیان کرد: برای نظام خوب نیست که در نقطه‌ای از استان مردم در شرایط سختی زندگی کنند.

قناعت با بیان اینکه در دولت سیزدهم هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در خراسان جنوبی احداث شده، اظهار داشت: در دولت سیزدهم با همکاری بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام لازم برای ساخت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان انجام شد.

استاندار از این تعداد ۸۰۲ واحد مسکونی بدون برگزاری مراسم افتتاحیه به مردم تحویل شد و در آن‌ها ساکن شده‌اند.

وی تصریح کرد: فرصت الهی خدمت به مردم در این نظام را باید قدر بدانیم تا گره گشایی از کار مردم رضایت الهی را کسب کنیم.

قناعت با بیان اینکه بنیاد مسکن در خط مقدم خدمات‌رسانی به محرومان است، متذکر شد: نقاط قوت و ضعف باید در کنار هم دیده شوند و اگر نگاه لیبرالی بر کشور حاکم بود، کسی به سراغ روستاهای محروم استان نمی‌رفت.

استاندار اظهار کرد: به برکت خون شهدا نگاه مردمی بر کشور حاکم است و مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان بر بیان نقاط قوت در کنار اشاره به نقاط ضعف تأکید کرده‌اند.

وی بیان کرد: رییس جمهور از ایجاد و ارتقای امید در جامعه به عنوان یک راهبرد اساسی دولت و ابر پروژه یاد کرده که با ورود در نقاط محروم اجرایی می‌شود.

قناعت گفت: در حوزه اقتصادی قبل از این دولت، نگاه اسلامی حاکم نبود و مدیریت اقتصادی اسلامی نتوانسته بود در کشور ایفای نفش کند که در دولت سیزدهم این کار محقق شد.

استاندار بیان کرد: بیمه رایگان ۱۲ میلیون نفر، تکمیل راه‌های روستایی، تکمیل واحدهای مسکن مهر و ... از جمله اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم است.

وی با تأکید بر اینکه با اجرای طرح ملی مسکن نرخ بیکاری استان از ۷ درصد به ۵ درصد کاهش یافت، اظهار داشت: یکی از کارهایی که باید در راستای عمل به شعار سال انجام شود، مشارکت مردم در ساخت واحد های مسکونی است و هر جا که مردم ورود کرده‌اند انجام کارها با توفیق همراه بوده است.

قناعت با بیان اینکه باید مقدمات حضور مردم برای عمل به شعار سال را در استان فراهم کنیم، گفت: دولت سیزدهم چون خود را از جنس مردم می‌داند، خدمات‌رسانی به آن‌ها را هم افتخار می‌داند.

استاندار با اشاره به خدمات قابل تقدیر بنیاد مسکن در خراسان جنوبی، تصریح کرد: مدیران بنیاد مسکن باید عزم، اراده و انگیزه خود را بیش از گذشته برای خدمت به محرومان افزایش دهند تا در سال جدید شاهد انجام کارهای جدید در همه حوزه‌ها باشیم.

شایان ذکر است؛ استاندار در این دیدار مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای کمک به حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) اهدا کرد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار