استاندار خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نیاز‌های آموزش و پرورش از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید صورت گیرد که اصولاً برای شغل معلمی و تدریس، آموزش می‌بینند.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷ 14 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جواد قناعت، امروز شنبه ۲۵ فروردین در نشست خبری شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: انتظار می‌رود هفته بزرگداشت مقام معلم بهتر از سال‌های گذشته و با برنامه‌های متنوعی علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌ها نیز برنامه‌های فاخری در راستای بزرگداشت معلمان برگزار شود.

وی در زمینه اسکان در مدارس در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان بیان کرد: اسکان مسافران در مدارس باید شرایط به گونه‌ای باشد که به سرمایه گذار که یک مرکز اقامتی برای مسافران را تأسیس کرده از نظر اقتصادی آسیب وارد نشود و ملاحظاتی نیز در این زمینه مد نظر قرار گرفته شود.

قناعت در زمینه موضوع نقل و انتقالات فرهنگیان بیان کرد: در مناطقی که نیاز به نیروی معلم داریم انتقال نیروی انسانی به این نقاط باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه هیچ توصیه‌ای پذیرفته شده نیست.

استاندار خراسان جنوبی در زمینه جنایت اسراییل در بمباران بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه گفت: پاسخ ایران به این جنایت چه مستقیم و چه غیر مستقیم باشد ما تابع نظر و امر، ولی فقیه در این موضوع هستیم. طبق قانون و شهر جنگ و صلح و هر برنامه نظامی باید با نظر مقام معظم رهبری باشد.

گفتنی است، در این جلسه مطرح شد که در هفته معلم سال جاری از ۳۸ معلم نمونه استانی و ۴ معلم نمونه کشوری تجلیل می‌شود.

برچسب ها: خراسان جنوبی‌
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار