کد خبر: ۱۲۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 30 October 2015
سردار سید صادق حسینی عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران و به منظور سهولت در خدمات رسانی به مناطق سیل زده ایلام، تقسیم بندی انجام و امدادرسانی در منطقه بانبرز به سپاه و هلال احمر واگذار شده است.
وی افزود: وضعیت در این منطقه بغرنج و بحرانی است و بیشتر منازل آن قابل سکونت نیستند و حتی دستگاه ها و ماشین های خدمات رسان سپاه همچون لودرهای راهسازی در شیارها و گل و لای عمیق حاصل از سیل گرفتار شدند.
سردار حسینی یادآور شد: برای ارائه خدمات به مردم این منطقه تانکرهای آبرسان و جرثقیل و دیگر ادوات راهسازی در منطقه مستقر هستند و از گروه مهندسی بعثت سپاه مستقر در سد کنجانچم برای اعزام به منطقه بانبرز و خدمات رسانی در این منطقه با توجه به وضعیت حاد آن درخواست کمک کرده ایم.
به گزارش ایرنا، بارش 280 میلی متر باران طی 48 ساعت گذشته در شهر ایلام موجب اخلال در زندگی عادی و روزانه مردم شده است.
به علت بارش شدید باران فعالیت همه مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی و دولتی و بانک های ایلام امروز پنجشنبه در پی اعلام ستاد بحران تعطیل است، پروازهای فرودگاه ایلام لغو شده و براساس اعلام ستاد مدیریت بحران بر اثر وقوع سه نفر کشته و یک نفر هم مفقود شده اند.
40 درصد منازل مسکونی مردم مناطق پایین دست شهر ایلام دچار آبگرفتگی شده، آب شرب 50 درصد شهر ایلام قطع شده و آبرسانی بصورت سیار در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار