معاون وزیر کشور خبرداد
اسماعیل نجار روز شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهر ایلام اظهار کرد: 50 میلیارد ریال از این اعتبار بصورت فوری از اعتبارات سازمان مدیریت بحران و 50 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی ها اختصاص یافته است
کد خبر: ۱۲۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 31 October 2015

اسماعیل نجار روز شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهر ایلام به خبرنگار تابناک ایلام گفت :100 میلیارد ریال اعتبار بصورت فوری و ضروری برای جبران بخشی از خسارت های ناشی از وقوع سیل در استان ایلام اختصاص یافت. 50 میلیارد ریال از این اعتبار بصورت فوری از اعتبارات سازمان مدیریت بحران و 50 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی ها اختصاص یافته است.
وی با اشاره به حجم وسیع خسارت های سیل روزهای گذشته در استان ایلام افزود: بخش های زیادی از زیرساخت ها و زیربناهای ایلام بر اثر این سیل تخریب شده است.
نجار با بیان اینکه بارندگی های اخیر یک مزایا خوب هم داشته و اینکه آب مورد نیاز استان ایلام را برای مدت دو سال آینده تامین کرده است، یادآور شد: خسارت های وارد شده به مردم و تاسیسات و زیربناهای استان با تصمیم هیات دولت جبران می شود.
وی با اشاره به تخریب 35 کیلومتر از مسیل های شهر ایلام که در گذشته روی آن برای جاده سازی پوشیده شده بود، تاکید کرد: این مسیل ها قبل از وقوع حادثه ایی دیگر باید بسرعت بازسازی شوند.

معاون وزیر کشور گفت: قرار است در جلسه روز یکشنبه هفته جاری هیات دولت تصمیمات و اعتبارات لازم برای جبران خسارت های وارد شده به این استان اتخاذ شود.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز بمنظور بازدید از مناطق سیل زده و بررسی آخرین اقدامات انجام شده به استان ایلام سفر کرد.
بارش 324 میلی متری باران در روزهای گذشته باعث وقوع سیل در ایلام شد بر اثر این حادثه بیش از 20 هزار واحد مسکونی، تجاری و آموزشی، یک هزار دستگاه خودرو شخصی و بخشی از تاسیات زیربنایی و راه های اصلی و فرعی این استان آسیب دیده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار