مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت:
با تلاش های انجام شده هم اکنون آب شرب شهر ایلام بطور کامل وصل شده و هیچ گونه مشکل قطعی نداریم ضمن اینکه آب شرب کاملا سالم و بهداشتی است.
کد خبر: ۱۲۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 03 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با تلاش های انجام شده هم اکنون آب شرب شهر ایلام بطور کامل وصل شده و هیچ گونه مشکل قطعی نداریم ضمن اینکه آب شرب کاملا سالم و بهداشتی است.
داراب بیرانوندی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهمترین هدف ما رساندن آب سالم بدست مردم و پایش سلامت آب از سرچشمه تا محل مصرف است.
وی افزود: آب شهر ایلام و شهرستان های تابعه بصورت دائمی و بر اساس استانداردهای ملی و سازمان بهداشت جهانی پایش و کنترل می شود و بطور مستمر آزمون های کنترل کیفی بر روی آب انجام می شود.
مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام ادامه داد: آب آشامیدنی مناطق مختلف این استان کاملا بهداشتی و سالم است ضمن اینکه آب شرب استان علاوه بر اینکه روزانه در آزمایشگاه این شرکت مورد آزمایش قرار می گیرد مرکز بهداشت و درمان ایلام نیز نظارت ویژه ای بر کیفیت و بهداشتی بودن آن دارد.
معاون شبکه بهداشت و درمان ایلام نیز در خصوص وضعیت آب شرب شهر ایلام گفت: با توجه به آزمایش های میکروبی و سنجش کلر که بر روی آب شهر ایلام انجام شده نتایج حاکیست آب آشامیدنی کاملا بهداشتی و سالم است.
راضی ناصری فر گفته های برخی در خصوص ناسالم بودن آب شرب شهر ایلام پس از وقوع سیل را رد کرد و افزود: آب شرب شهر ایلام بصورت مستمر و براساس استانداردهای بهداشتی بین المللی پایش و آزمون های کنترل کیفی بسیاری روی آن انجام می شود که سلامت آب را تایید می کند.
وی ادامه داد: در مناطقی که مردم احساس می کنند آب شرب آنها بهداشتی نیست می توانند با مراکز بهداشتی و یا با سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تماس بگیرند تا آزمایش های لازم در این خصوص انجام اطمینان مصرف کننده جلب شود.
پس از وقوع سیل هفته گذشته در ایلام و گل آلود شدن منابع آبی تامین کننده آب شرب شهر ایلام (سد ایلام و چشمه گل گل) شایعات زیادی مبنی بر آلوده شدن آب پخش شد.
مسئولان آب و فاضلاب استان ایلام پس از وقوع سیل بسرعت نسبت به رفع مشکلات پیش آمده برای منابع آبی شهر اقدام و ظرف مدت سه روز قطعی های آب مسترکان شهری را بر طرف و آب سالم وارد مدار شبکه توزیع کردند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار