شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 04 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
این بیانیه به این شرح است: « یوم‌الله 13 آبان » بر تاریخ معاصر ایران و حتی تاریخ نهضت‌های آزادی‌خواه جهان تأثیری عمیق و نقشی شگرف و ماندگار داشته و نه فقط یک رویداد تاریخی بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز و تأثیرگذار است که در هر کدام از رخدادهای آن مصادیقی از « پایداری ، فداکاری و مقاومت » ملت مجاهد و جوانان رشید و غیور ایران اسلامی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری وجود دارد.

اين روز تاريخي در حافظه ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری ، تداوم ، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف با « استبداد و استعمار داخلی »  ، « استکبار و استثمار خارجی » است.

« یوم‌الله 13 آبان » نماد ایثار ، مقاومت ، پایداری و پیروزی مردم مؤمن و انقلابی ایران و نمایش صلابت و شجاعت ایرانیان در برابر قدرت‌های پوشالی و رو به زوال شرق و غرب است و یادآور ماهیت استکباری و استبدادی آمریکای جهانخوار و عامل هم‌گرایی ، هم‌افزایی ، وحدت و اتحاد ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ايلام ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطرۀ شهدای گرانقدر حوادث یوم‌الله 13 آبان ، امت فهیم و قدرشناس استان حماسه ساز و  ولايت مدار ايلام را به حضور پرشور و گسترده ، فعال و پویا در تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله 13 آبان فراخوانده تا بدين وسيله با بصیرت ، آگاهی و تعمیق بینش‌های سیاسی و دینی خود ترفندها و توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی سازند.

بر اساس این گزارش راهپیمایان ایلامی از ميدان 22 بهمن – خيابان آيت ا... حيدري – چهار راه رسالت در ميدان شهيد كشوري تجمع خواهند کرد و سخنران این مراسم در مرکز استان حجت‌الاسلام و المسلمین«محمدنقی لطفی» ، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام  خواهد بود./ج


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار