معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت:
مهمترین مساله و مطالبه عمومی در این استان بحث اشتغال جوانان بویژه جوانان تحصیل کرده در سطح عمومی است.
کد خبر: ۱۲۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 11 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: مهمترین مساله و مطالبه عمومی در این استان بحث اشتغال جوانان بویژه جوانان تحصیل کرده در سطح عمومی است.
ایرنا گزارش داد، حسین کلانتری روز چهارشنبه در نشست کارگروه صیانت از حقوق شهروندی استان اظهار کرد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و اسناد بالادستی باید امور به خود مردم واگذار شود و کار مردم را به خودشان بسپاریم و هر آنچه انجام آن امکان پذیر باشد و مردم توان انجام آن را داشته باشند به آنها واگذار کنیم.
وی هدف از تشکیل این نشست ها را تاکید و توجه بیشتر به مباحث حقوق شهروندی اعلام کرد و افزود: بازرسی و نظارت بر خدمات کیفی و کمی مردم از مهمترین ارکان و فعالیت های این ستاد است.
کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود حضور هیات های مذهبی را در استان بعنوان نقطه قوت دانست و اظهار کرد: مساجد بعنوان پایگاه های دینی نقش مهمی در تقویت و توسعه فرهنگ عمومی براساس اصول اسلامی دارند، تلاش در راستای توسعه و آبادانی مساجد یک اقدام فرهنگی ارزشمند است که می تواند نقش بسزایی در مقابله و ریشه کن کردن آسیب های اجتماعی داشته باشد.
وی تاکید کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت این ستاد در راستای رسیدن به اهداف حقوق شهروندی از دیگر اولویت های این ستاد در سال جاری است تا با برنامه ریزی درست بتوانیم قدم های مثبت و سازنده ای در جهت پیشبرد اهداف برداریم.
وی یادآور شد: برای پیشبرد امور باید متحد و همفکر شویم تا به این مهم دستیابی پیدا نکنیم بدون شک راه به جایی نمی بریم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه ایران اسلامی خود را برای برگزاری انتخابات پیش رو آمده کرده است، افزود: در استان در کنار امادگی برای این موضوع مهم، حادثه اخیر سیل و اربعین حسینی، حجم کار مسئولان استان را افزایش داده است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار