رئیس پلیس راهور ناجا:
رزمايش اربعين نماد تلاش جهادي در استان ايلام است و پليس با آمادگي کامل به استقبال اربعين می‌رود.
کد خبر: ۱۳۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 22 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، رئيس پليس راهور ناجا گفت: رزمايش اربعين نماد تلاش جهادي در استان ايلام است و پليس با آمادگي کامل به استقبال اربعين می‌رود.

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام گزارش داد، سردار «تقي مهري» در رزمايش قرارگاه ترافيکي اربعين مهران اظهار کرد: هدف از برگزاري اين رزمايش، اجراي طرح ويژه ترافيکي اربعين است که همه دستگاه‌های خدمات رسان وامدادی در آن شرکت دارند و نيروي انتظامي با اجراي اين رزمايش که در حقيقت شروع مأموريت ناجا در اربعين است با آمادگي کامل به استقبال کنگره عظيم مردمي خواهد رفت.

وی بابیان اینکه سازمان‌های امدادي و خدمات رسان در ایام اربعین در مرزهای منتهی به عتبات بخصوص مرز مهران آماده خدمات‌دهی هستند و جای نگرانی برای زائران نیست، افزود: اين رزمايش نماد تلاش جهادي در مجموعه نيروي انتظامي و مسئولان استان ايلام است.

مهری با تأکید بر اینکه چندين پارکينگ، تعريض جاده‌ها، دوطرفه کردن جاده پل زائر تا پايانه مرزي مهران و ده‌ها اقدام زيرساختي ديگر در استان ایلام برای سهولت تردد زائران مرز مهران از سال گذشته تاکنون صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي، دوشادوش ساير نهادها دولتي با اجراي سناريوهاي مختلف و تهيه طرح‌های متناسب ترافيکي آماده اين مأموريت بزرگ است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه بسته‌های آموزشي و راهنما برای زائران تدارک دیده‌شده است، تصریح کرد: برشورهايي با محتواي آموزشي و اطلاع‌رسانی براي هدايت بهتر زائران در اختيار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مردم و مسئولان استان ایلام با تمام توان پای‌کار هستند و قطعاً خدمات‌دهی به زائران امسال بسیار بیشتر و بهتر از سال گذشته خواهد بود./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار