کد خبر: ۱۳۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 02 December 2015

استاندار ایلام گفت: از سوی دولت عراق مرز به صورت کامل بسته شد و دیگر امکان هیچ‌گونه تردد از مرز مهران به سوی عراق وجود ندارد.

«محمدرضا مروارید» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ایلام،با تاکید بر اینکه بنابراین از هم‌وطنان عزیز می‌خواهیم که دیگر به سمت مرز مهران نیایند اظهار کرد: دقاقیقی پیش از سوی دولت عراق مرز به صورت کامل بسته شد و دیگر امکان هیچ‌گونه تردد از مرز مهران به سمت عراق و شرکت در رزمایش اربعین وجود ندارد بنابراین از هم‌وطنان عزیز می‌خواهیم که دیگر به سمت این مرز نیایند.

وی افزود: نیروهای عراقی با گذاشتن موانع سیمانی و استقرار نیروهای مسلح از ورود زائران مرز مهران به داخل خاک عراق به صورت کامل جلوگیری می‌کنند خاطرنشان کرد: علاوه بر 35 هزارنفری که دیروز وارد کشور شدند از صبح امروز نیز 33 هزار نفر دیگر وارد کشور شدند.

مروارید بابیان اینکه تاکنون ورود زائران در این مرز به سهولت صورت گرفته است خاطرنشان کرد: وسایل حمل‌ونقل برای زائران برگشتی از کربلا مهیا است و در صورتی هم کسانیکه امشب را در مهران بگذرانند امکان اسکان و تغذیه‌ی آن‌ها فراهم شده و جایی هیچ نگرانی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار