جانشین نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50 درصد از زائران اربعین به کشور بازگشته‌اند، گفت نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های دولتی تا عزیمت آخرین زائر در صحنه هستند.
کد خبر: ۱۳۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 05 December 2015
 جانشین نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50 درصد از زائران اربعین به کشور بازگشته‌اند، گفت نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های دولتی تا عزیمت آخرین زائر در صحنه هستند.

به گزارش تابناک ایلام به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مومنی شامگاه جمعه در گفت‌و‌گو با بخش خبری 21 شبکه یک اظهار داشت: خیل عظیم بازگشت عزاداران اربعین آغاز شده و تاکنون بیش از 50 درصد از زائران به کشور بازگشته‌اند.

وی افزود: نیروی انتظامی از همه ظرفیت‌هایش برای بازگشت زائران استفاده کرده و همه بخش‌های ناجا در آماده باش هستند.

جانشین نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ترافیک در مرزهای چزابه و شلمچه روان‌تر است گفت: با توجه به اینکه ورود 50 در صد از زائران صرفا از مرز مهران انجام می‌شود، ترافیک در این محور سنگین‌تر و ازدحام بیشتری وجود دارد.

وی افزود: بارندگی روز‌های اخیر و گل و لای پارکینگ‌ها شرایط را کمی برای زائران دشوار ساخته است وحجم ترافیک بیشتر شده به طوری که مردم و زائران نیز تا حدودی اذیت شدند، ولی این شرایط با پایان باران و تمهیدات پیش‌بینی شده از بین رفت و ترافیک از عصر امروز حالت عادی به خود گرفت.

مومنی با اشاره به تلاش مردم و مسئولان استان ایلام گفت: زیرساخت‌های مهران از جمله جاده‌ها و معابر دسترسی به شهر مهران بسیار محدود است و ترافیک در این مسیر بسیار سنگین است.

وی از زائران و خانواده‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستند خواست که در صورتی از خودرو شخصی استفاده نکرده‌اند از مرزهای شلمچه و چذابه برای ورود به کشور استفاده کنند.

جانشین نیروی انتظامی گفت: زائرانی که ظرف یک یا دو هفته از کشور خارج شده‌اند و حالا می‌خواهند ظرف 2 یا 3 روز وارد کشور شوند باید صبر و حوصله داشته باشند و اصرار نکنند که حتما حرکت کنند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های دولتی تا بازگشت آخرین زائر در صحنه خدمات‌رسانی به زائران اربعین خواهند بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار