کارشناس مسئول مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: یارانه معوق شش ماهه دوم پارسال مطبوعات این استان بصورت پراکنده پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۴۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 22 December 2015
 کارشناس مسئول مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: یارانه معوق شش ماهه دوم پارسال مطبوعات این استان بصورت پراکنده پرداخت شده است.

به گزارش تابناک ایلام ؛ یونس قیطانی گفت: این یارانه معوق قرار بود با یارانه کاغذ شش ماهه اول امسال به مطبوعات ایلام پرداخت شود که به علت محدودیت های اعتباری تنها به تعدادی از مطبوعات پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این یارانه معوق به همه مطبوعات مشمول در آینده پرداخت می شود، ادامه داد: با تامین منابع مالی این مبلغ بصورت کامل به همه مطبوعات پرداخت خواهد شد.
قیطانی تاکید کرد: بر اساس اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه معوقه شش ماهه دوم سال 93 قرار بود پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در آبان ماه امسال پرداخت شود.
کارشناس مسئول مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: یارانه کاغذ شش ماه نخست امسال برای 18 نشریه محلی این استان که مشمول دریافت یارانه بوده پرداخت و یارانه دریافت کرده اند.
قیطانی گفت: پرداخت یارانه کاغذ مطبوعات بر اساس رتبه بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده و شاخص هایی نظیر تعداد تیراژ، کیفیت چاپ و غیره در رتبه بندی مطبوعات برای پرداخت یارانه تاثیر گذار است.
وی افزود: سایت ها و پایگاه های اینترنتی استان برای دریافت یارانه همچنان در انتظار رتبه بندی قرار دارند.
پرداخت یارانه کاغذ مطبوعات از 23 مهرماه امسال آغاز و لیست نشریات مشمول به همراه مبالغ واریزی یارانه آنها در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.
43 نشریه محلی، نمایندگی 12 خبرگزاری و 64 نمایندگی روزنامه سراسری در استان ایلام فعالیت می کنند و بیش از 100 خبرنگار نیز در این رسانه ها فعالیت دارند./م 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار