مدیرکل بنیادشهید و امور یثارگران استان ایلام:
حتی در محل وقوع قتل هیچگونه درگیری لفظی صورت نگرفته بود و شادروان ناظمیان نیز در محل کار خود و درحال خدمت رسانی به جامعه هدف بوده که مورد تهاجم وحشیانه این جانی قاتل قرار گرفته بود.
کد خبر: ۱۵۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 29 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل بنیادشهید و امور یثارگران استان ایلام گفت: ضارب کارمند بنیاد شهید ایلام هیچگونه وابستگی به جامعه ایثارگران ایلام نداشت.

خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، گزارش داد: سلیمان رستمیان در پی درگذشت رئیس اداره امور اداری ایثارگران معاونت تعاون و امور اجتماعی ستاد استان ایلام که صبح روز گذشته به طرز ناجوانمردانه‌ای مورد تهاجم شخصی با آلت قتاله در محل کار خود قرار گرفت و مظلومانه درگذشت اظهار داشت: خبر درگذشت این همکار گرانقدر آنچنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

وی ادامه داد: ناظمیان استاد فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی و جانباز فداکاری بود که صبح روز گذشته در حال خدمتگزاری به جامعه ایثارگران استان و در محل کار توسط عنصری جانی و قاتلی بی‌رحم و قسی‌القلب مظلومانه کشته شد.

این مسئول با بیان اینکه لازم به توضیح است که این قاتل هیچگونه وابستگی به جامعه ایثارگری نداشته ادامه داد: حتی در محل وقوع قتل هیچگونه درگیری لفظی صورت نگرفته بود و شادروان ناظمیان نیز در محل کار خود و درحال خدمت رسانی به جامعه هدف بوده که مورد تهاجم وحشیانه این جانی قاتل قرار گرفته بود./پ
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
یعنی قاتل برای تفریح اقدام به قتل کرده صداقت چیز خوبیه که مدیران ندارند
پاسخ ها
متین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
پرونده قاتل در کمسیون تعیین درصد جانبازی مورد پذیزش قرار نگرفت ، و چون درصدی به او تعلق نگرفته جانباز محسوب نمی شود و جزء جامعه ایثارگران نمی باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
همش دروغ تا كي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار