بهره برداری از درمانگاه تخصصی دندان پزشکی شهدای ایلام وابسته به حوزه درمان و بهداشت سپاه استان ایلام ظهرشنبه با بر گزاری آیینی شروع شد.
کد خبر: ۱۵۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 03 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، بهره برداری از درمانگاه تخصصی دندان پزشکی شهدای ایلام وابسته به حوزه درمان و بهداشت سپاه استان ایلام ظهرشنبه با بر گزاری آیینی شروع شد.
فرمانده سپاه حضرت امیر المومنین (ع) ایلام در آیین بهره برداری ازاین درمانگاه تخصصی دندان پزشکی گفت: حوزه درمان سپاه برای تقویت فعالیت های خود و ارائه خدمات مطلوب تر و به ویژه جذب متخصص به همکاری دانشگاه علوم پزشکی نیازمند است.
سردار صادق حسینی اظهار کرد: حوزه درمان سپاه در زمینه تامین نیروهای متخصص بخش هایی چون اکو قلب، سونوگرافی، داروخانه و رادیولوژی درمانگاه به همکاری دانشگاه لوم پزشکی نیاز دارد.
وی با بیان اینکه هدف سپاه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به خانوادهای معظم ایثارگران، نیروهای مسلح و عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد و نیازمند است، ادامه داد: درمانگاه شهدای سپاه با تعرفه ها و خدمات مناسب و پایین در منطقه ای واقع شده که عموم مراجعه کنندگان آن را اقشار نیازمند تشکیل داده است.
حسینی از راه اندازی رادیولوژی دیجیتال تا یک ماه آینده در درمانگاه شهدا خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این آیین گفت: درمانگاه شهدای سپاه استان در منطقه ای واقع شده که هیچ گونه خدمات بهداشتی از سوی دانشگاه به مردم این منطقه ارائه نمی شود و سپاه در این زمینه یک بازوی اجرایی توانمند برای دانشگاه است.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی در قالب یک تفاهم نامه شفاف و روشن آماده ارائه خدمات درمانی و دارویی و نیز تامین نیروهای متخصص و کادر درمانی مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان سپاه است.
مسئول بهداشت و درمان سپاه استان هم اظهار کرد: کلنیک دندان پزشکی سپاه استان با به کار گیری شش یونیت دندان پزشکی، از فضای فیزیکی مناسب و تجهیزات مدرنی بهره گیری می کند.
دکتر همت حمیدیان افزود: برای ایجاد این فضای درمانگاهی و نیز تجهیز و به سازی داروخانه میانگین یک میلیارد و 500 میلیون ریال از منابع داخلی درمانگاه شهدا هزینه شده است.
درمانگاه شهدای سپاه استان ایلام با بخش های مختلفی چون اطفال، زنان، داخلی، سونوگرافی، قلب، عمومی، رادیولوژی و... واقع در میدان شهدای شهر ایلام یکی از قدیمی ترین مراکز درمانی استان است که روزانه به حدود 300 نفر از مراجعان خدمات درمانی ارائه می دهد.
این آیین ظهر امروز با حضور جمعی از مسئوولان سپاه و مراکز درمانی و نمایندگان برخی از دستگاه های بیمه گذار انجام پذیرفت./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار