فرمانداردهلران:
فرماندار دهلران گفت: فضای مجازی آسیب‌های اجتماعی جدیدی را به همراه آورده است.
کد خبر: ۱۶۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 09 January 2016
فرماندار دهلران گفت: فضای مجازی آسیب‌های اجتماعی جدیدی را به همراه آورده است.

به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان دهلران اظهار داشت: بررسی آسیب‌های اجتماعی و راه‌های مقابله با آن در شهرستان دهلران در دستور کار این دستگاه اجرایی قرار دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران گفت: در این راستا برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده که به مرور در شهرستان دهلران اجرایی و محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعدد آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه به نحوی است که باید مسئولان امر در این رابطه چاره‌جویی داشته باشند، ادامه داد: متاسفانه جوانان و نوجوانان بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند و این یک زنگ خطر است که باید مسئولان امر به هوش باشند.

این مسئول اضافه کرد: شناسایی آسیب‌های اجتماعی با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی از امور ضروری بوده که متولیان امر باید در این راستا تحرکات بیشتری داشته باشند تا بتوانند در این راستا چاره درستی بیندیشند.

سبزی تصریح کرد: گسترش فضای مجازی در جامعه و در بین جوانان آسیب‌های جدیدی را به همراه آورده است و لازم است در این راستا برنامه‌ریزی مدونی صورت پذیرد.

فرماندار دهلران گفت: جلسه امروز نیز در این راستا برگزار شده و از مسئولان امر انتظار است با شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار برای رفع آنها در این راستا تلاش خود را افزون کنند.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی نیز به سهم خود در این حوزه ورود کرده و از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد./م


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار