امام جمعه مهران گفت: عظمت و اقتداري كه جمهوري اسلامي ايران در جهان دارد باعث شد تا استكبار به زانو درآيد وتحريم هاي ظالمانه برداشته شود.
کد خبر: ۱۷۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 08 February 2016
امام جمعه مهران گفت: عظمت و اقتداري كه جمهوري اسلامي ايران در جهان دارد باعث شد تا استكبار به زانو درآيد وتحريم هاي ظالمانه برداشته شود.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمين روح الله ولد بيگي امام جمعه مهران در همايش مشترك ائمه جماعات شهرستان مهران كه به همت سپاه ناحيه مهران و با حضور فرمانده سپاه مهران، فرماندهان انتظامي ،معاونين فرماندار، بخشدار، بسيجيان و اقشار مختلف مردم در شهرك اسلاميه اين شهرستان برگزار شد گفت:انقلاب اسلامي باعث شد حكومت 2500 ساله شاهنشاه سرنگون شود و در تمام زمينه ها از لحاظ امنيتي ، حقوق بشر، حقوق زنان ، آزادي در انتخابات و تعيين سرنوشت در جهان سرآمد تمام كشورها شود.

وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران اكنون به عنوان الگوي تمام كشورهاي جهان با عظمت و اقتدار مي درخشد و روح تازه اي را به اسلام بخشيد .

امام جمعه مهران با بيان اينكه وظيفه ما در قبال انقلاب اسلامي حفظ استقلال آزادي كشور با مشاركت همه مردم در عرصه ها است افزود: وظيفه ما براي حفظ انقلاب حضور گسترده در مراسماتي همچون راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند است كه مردم با حضور گسترده خود در اين دو اتفاف مهم كه امسال رخ خواهد داد مشت محكمي بر دهن استكبار خواهند زد.

حسين نظري معاون امور عمراني و برنامه ريزي فرمانداري مهران نيز با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران خدمات ارزنده اي در طول 37 سال بعد از انقلاب به مردم ارائه كرده است گفت:پيش از انقلاب در همه حوزه ها كشور ما از نظر زيرساختي و امكانات چيزي براي گفتن نداشت اما پس از انقلاب اسلامي تحول عظيمي در ايران رخ داد.

وي با اشاره به اينكه در شهرستان كوچكي مانند مهران در زمان رژيم شاه تنها چند واحد آموزشي در اين شهرستان وجود داشت گفت: به لطف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در روستا ها و عشاير مراكز آموزي قرار دارند به طوريكه در حوزه شهرستان مهران واحد هاي آموزشي عشايري و روستايي به 55 واحد رسيده و حتي در دورترين نقطه نيز مردم از واحد آموزشي برخوردارند.

نظري با اشاره به اعتبارات شهرستان مهران نيز گفت: در سال 94 اعتبارات شهرستان مهران 140 ميليارد ريال بوده كه از اين ميزان 70 ميليارد ريال آن به حوزه روستايي اين شهرستان تعلق گرفت.

در پایان با تقدیر از رحیمی فرمانده پایگاه مقاومت قبلی شهرک اسلامیه جوانمردزاده به عنوان فرمانده پایگاه منصوب شد.

اجراي ويژه برنامه هاي پخش كليپ،سرود و قرائت شعر از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

منبع:آوای مهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار