رئیس سازمان بهزیستی کشور از تامین اعتبار برای تهیه 100 مورد جهیزیه نوعروسان مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان ایلام تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۷۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷ 08 February 2016

رئیس سازمان بهزیستی کشور از تامین اعتبار برای تهیه 100 مورد جهیزیه نوعروسان مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان ایلام تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی بهزیستی استان ایلام گفت: با توجه به اینکه 700 مددجوی زیر پوشش بهزیستی در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند تا پایان امسال 100 مورد از این جهیزیه ها تامین و تهیه مابقی نیز سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی همچنین در خصوص مددجویان پشت نوبت استفاده از خدمات بهزیستی ایلام اظهار کرد: سال آینده علاوه بر سهمیه استان برای زیر پوشش قرار دادن مددجویان پشت نوبت، سهمیه ویژه برای پوشش 30 درصد بیشتر این افراد نیز اعمال خواهد شد.
محسنی بندپی خریداری و اختصاص 15 دستگاه رایانه و سه دستگاه خودرو را از دیگر کمک ها و حمایت های بهزیستی کشور از اداره کل بهزیستی استان ایلام اعلام کرد که تا پایان امسال محقق می شود.
وی همچنین در خصوص پرداخت عیدی مدددجویان زیر پوشش بهزیستی تاکید کرد: عیدی مددجویان معادل مستمری آنها است که تا پایان بهمن ماه جاری به حساب همه آنها واریز خواهد شد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور و هیات همراه عصر امروز وارد ایلام شدند و در مدت دو روز اقامت در این استان برنامه هایی از جمله بازدید از مراکز بهزیستی، دیدار با استاندار ایلام و شرکت در نشست شورای رفاه استان را خواهند داشت.
انوشیروان محسنی بندپی فردا سه شنبه برای بازدید از ادارات و مراکز بهزیستی مهران و دهلران به این شهرستان ها سفر می کند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار