رئیس تبلیغات پاکیزه انتخابات شهر ایلام گفت: مهلت پنج روزه ثبت نام در طرح تبلیغات پاکیزه نامزدها در سطح شهر ایلام فردا به پایان می رسد.
کد خبر: ۱۸۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 13 February 2016

رئیس تبلیغات پاکیزه انتخابات شهر ایلام گفت: مهلت پنج روزه ثبت نام در طرح تبلیغات پاکیزه نامزدها در سطح شهر ایلام فردا به پایان می رسد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمد سلطانی اظهار کرد: پایان وقت اداری فردا آخرین فرصت برای ثبت نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به منظور انجام تبلیغات پاکیزه محیطی در سطح شهر ایلام است.
وی افزود: نامزدهای متقاضی برای ثبت نام در تبلیغات پاکیزه با اسکن عکس خود بر روی یک حلقه سی دی با مراجعه به دفتر روابط عمومی شهرداری در این طرح شرکت کنند.
وی تاکید کرد: نامزدهایی که به هر عنوان در این طرح ثبت نام و شرکت نکنند هنگام شروع تبلغات های رسمی حق انتشار بنر، عکس و پوستر در سطح شهر را ندارند و در صورت مشاهده با مجوز معاونت سیاسی امنیتی، فرمانداری و مراجع قانونی با این افراد به عنوان متخلف برخورد می شود و طبق صلاح دید مسئولان امکان رد صلاحیت آنها وجود دارد.
سلطانی یادآورشد: نامزدهایی که در این طرح ثبت نام نکرده اند، در جریان تبلیغات رسمی و قانونی خود حق نصب پوستر و دیگر اقلام تبلیغاتی را ندارند و نامزدهای ثبت نام شده دارای مجوز نیز باید اقلام تبلیغاتی خود را در اماکن مورد تعیین شهرداری و با هدف حفظ سلامت و پاکیزگی بصری شهر نصب کنند.
طرح تبلیغات پاکیزه در انتخابات برای نخستین بار در دومین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از سوی شهرداری ایلام برگزار شد که پس از بازتاب گسترده از سوی رسانه های جمعی کشور موجب اجرای خودجوش این طرح در شمار زیادی از شهرهای کشورشد.
تبلیغات رسمی انتخابات خبرگان از 22 بهمن به مدت دو هفته شروع شده و تبلیغات مجلس شورای اسلامی نیز از 29 بهمن به مدت یک هفته آغاز و تا روز پنجم اسفند ماه ادامه دارد.
استان ایلام با گستره حدود 20 هزار کیلومتر مربعی و 590 هزار نفر جمعیت دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) است و در مجلس خبرگان رهبری نیز یک کرسی نمایندگی دارد که از میان 108 نامزد ثبت نامی در استان در نهایت و پس از انجام مراحل مختلف بررسی ها توسط هیات های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان 45 نفر برای شرکت در رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه (ایلام 35 نفر و دهلران 10 نفر) از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز هفتم اسفند همزمان با سراسر کشور برگزار می شود./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار