مدیرجهاد کشاورزی شهرستان چرداول گفت: بااختصاص یک کداختصاصی دریافت سهمیه سوخت جدید به شهرستان چرداول ؛ازاین پس بهره برداران ساکن در روستاهای حوزه 2شهرستان مشکلی در زمینه تامین سوخت نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۸۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 15 February 2016

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان چرداول گفت: بااختصاص یک کداختصاصی دریافت سهمیه سوخت جدیدبه شهرستان چرداول ؛ازاین پس  بهره برداران ساکن در روستاهای حوزه 2شهرستان مشکلی در زمینه تامین سوخت نخواهند داشت.

جوادعالی در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان یکی از اداراتی است که بیشترین ارباب رجوع را به خود اختصاص داده ودلیل عمده این مراجعات مربوط به مشکلات حوزه تامین سوخت بهره برداران بخش کشاورزی وسوخت رسانی ادوات کشاورزی است .

عالی افزود: شهرستان چرداول یکی از وسیعترین شهرستانهای استان می باشد که بدنبال اجرای قانون یارانه ها درسالهای گذشته مشکلات فراوانی درزمینه تامین سوخت ادوات کشاورزی ،گریبانگیر کشاورزان ساکن در بخش های دور دست این شهرستان شده است که اختصاص یک کد برای تامین سوخت اداوات کشاورزی به این شهرستان پرجمعیت جوابگوی تامین سوخت بهره برداران پرتعداد این شهرستان نبود.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان چرداول خاطرنشان کرد: مشکلات پدیدار شده درراستای تامین سوخت بیشتر متوجه روستاهای واقع در حوزه 2شهرستان یعنی بخش هلیلان ودهستان زردلان بودکه بدلیل بعد مسافت وفاصله زیاد با مرکز شهرستان ،ازنظر تامین ودریافت حواله سوخت با مشکلاتی مواجهه شده بودند.

عالی اضافه کرد: بمنظور رفع مشکل تامین سوخت بهره برداران بخش کشارزی در حوزه 2شهرستان پس از چندماه پیگیری، نهایتا با اختصاص یک کد دیگر به شهرستان موافقت به عمل آمد که با فعال شدن این کد،ازاین پس مشکلی در زمینه تامین سوخت این بهره برداران وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: بهره برداران بخش کشاورزی از این پس می توانند با دردست داشتن حواله سوخت با مراجعه به هرکدام از ادارات تابعه جهاد کشاورزی در سطح بخشها ؛ بدون نیاز مراجعه به مدیریت شهرستان سوخت خود را دریافت نمایند.

شایان ذکراست سهمیه ماهیانه هر وسیله کشاورزی 300تا400لیتر است که در فصل برداشت این سهمیه متغیر خواهد بود


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار