فرماندار چرداول با اشاره به مشارکت 88 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند، گفت: حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه اعتقاد آنها به انقلاب است.
کد خبر: ۱۸۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶ 29 February 2016

فرماندار چرداول با اشاره به مشارکت 88 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند، گفت: حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه اعتقاد آنها به انقلاب است.

به گزارش تابناک ایلام؛پرویز کولانی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات تجدید پیمان دوباره ایی با آرمان های بزرگ امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و خلق حماسه بزرگ سیاسی در سال همدلی و هم زبانی دولت و مردم بود.
وی افزود: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور باشکوه و آگاهانه مردم و بدون مشکل خاصی به پایان رسید ولی این حضور دلگرم کننده، دولتمردان و مسئولان را در تلاش برای رشد و توسعه همه جانبه کشور مصمم تر کرده است.
کولانی با اشاره به مشارکت 37 هزار نفر از واجدین شرایط در این شهرستان از مجموع 42 هزار رای دهنده، تاکید کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده شعور سیاسی و اعتقاد آنها به انقلاب، ولایت و دولت است و قطعا این حضور رسالت مسئولان را در خدمت رسانی سنگین تر می کند.
وی با تقدیر از حضور با تدبیر و آگاهانه مردم در انتخابات از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات بدلیل عدم راهیابی مستقیم نامزدها به بهارستان از حوزه انتخابیه ایلام، چرداول، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان خبر داد.
فرماندار چرداول از تمامی خبرنگاران، رسانه ها، خبرگزاری ها و صدا و سیما بخاطر انعکاس مطلوب اخبار حوزه انتخابات و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم قدردانی کرد.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد. این شهرستان به همراه ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان با 301 هزار واجد شرایط در قالب حوزه انتخابیه ایلام دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.
با اعلام نتایج انتخابات این حوزه انتخابیه هیچ یک از نامزدها موفق به کسب حدنصاب (25 درصد آرا) برای ورود مستقیم به مجلس شورای اسلامی نشدند و انتخابات با حضور چهار نامزد که بیشترین آرا را کسب کردند به دور دوم کشیده شد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار