فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از رد رشوه 10 میلیون ریالی توسط یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 10 March 2016

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از رد رشوه 10 میلیون ریالی توسط یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ سعید عالی پور گفت: در پی کشف و توقیف مقادیری کالای قاچاق، یکی از آشنایان متهمان با مراجعه به پلیس آگاهی قصد داشت زمینه چشم پوشی ماموران از جرم ارتکابی را با ترفندهای مختلف فراهم آورد.
وی افزود: متهم برای اعمال نفوذ در تصمیم پلیس، به یکی از پرسنل پایور اداره آگاهی شهرستان، پیشنهاد رشوه 10 میلیون ریالی می کند تا با این مبلغ زمینه آزادی کالاهای قاچاق متهمان دستگیر شده را فراهم کند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران یادآور شد: این مامور وظیفه شناس پس از مواجه شدن با این درخواست، بلافاصله موضوع را صورت جلسه کرده و مبلغ رشوه را نیز ضمیمه پرونده می کند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: با دعوت از اعضای کمیسیون تشخیص، موضوع پرداخت رشوه بررسی و متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.
سرهنگ عالی پور با بیان اینکه متهم به همراه پرونده تشکیل شده تحویل محاکم قضائی شد، گفت: این متهم در بازجویی انجام شده به مبلغ پیشنهادی رشوه 10 میلیون ریالی از روی نادانی و به جهت کمک به آزادی کالای قاچاق اعتراف کرد ولی مامور پلیس، آن را نپذیرفت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار