رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ايلام گفت: در سال 95 افق روشني براي توسعه هر بيشتر شهرستان هاي مختلف اين استان وجود دارد.
کد خبر: ۲۱۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 24 April 2016

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ايلام گفت: در سال 95 افق روشني براي توسعه هر بيشتر شهرستان هاي مختلف اين استان وجود دارد.


به گزارش تابناک ایلام؛ سيد اسكندر صيدايي روز يكشنبه درجريان بازديد از پروژه هاي عمراني ملكشاهي در جمع خبرنگاران از تسريع در روند اجراي طرح هاي توسعه و زيرساختي استان ايلام در سال جاري خبر داد.
وي با اشاره به شمار پروژهاي عمراني نيمه تمام و در دست احداث در استان تصريح كرد: توزيع اعتبار بايد بر اساس اولويت ها و نيازها با برنامه ريزي دقيق انجام شود به نحويكه حاصل ان تسريع بيشتر در اجرا و بهره برداري از اين طرح ها باشد.
رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي ايلام گفت:در بحث اقتصاد مقاومتي و رونق بخشيدن به توليد داخلي ،اشتغال و فضاي كسب و كار نيز در سال جاري برنامه هاي مناسبي براي استان تدوين شده است .
صيدايي گفت: روند اجرايي و و عمراني استان در سال جاري حكايت از سرعت و فراگيري بيشتر روند توسعه زيربنايي استان و شهرستانهاي تابعه مي كند.
وي افزود: پروژه هاي مهمي در حوزه راه، بهداشت و آب شرب شهرستان ملكشاهي در حال احداث و اجرا است كه براي تسريع در بهره برداري نيازمند تزريق اعتبارهستند.
وي گفت: ملكشاهي ظرفيت هاي بسيار خوبي در حوزه هاي مختلف كشاورزي و صنعتي دارد كه مي توان با سرمايه گذاري لازم در اين حوزه ها زمينه توسعه بيشتر شهرستان را فراهم كرد.
ريس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ايلام همچنين از چندين پروژه عمراني در حال احداث و نيمه تمام شهرستان ملكشاهي بازديد و از نزديك روند اجراي اين پروژه ها را بررسي كرد.
شهرستان 25 هزار نفري ملكشاهي در 35 كيلومتري جنوب ايلام قرار گرفته است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار