درانتخاباتی باحضور نماینده خانه معدن ایران:
انتخابات هیات مدیره خانه معدن استان ایلام با حضور نماینده خانه معدن ایران، معدنکاران و مدیران عامل واحدهای صنایع معدنی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار و اعضای اصلی، علی البدل و بازرسان آن انتخاب شدند.
کد خبر: ۲۴۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 07 June 2016
سی امین انتخابات نتخابات هیات مدیره خانه معدن استان ایلام با حضور نماینده خانه معدن ایران، معدنکاران و مدیران عامل واحدهای صنایع معدنی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام برگزار و اعضای اصلی، علی البدل و بازرسین انتخاب شدند.

به گزارش تابناک ایلام ،"عارف حامدی" مدیر کل امور استان‌های خانه معدن ایران در ابتدای این جلسه با اشاره به تاریخچه خانه معدن اظهار داشت: در راستای برون سپاری فعالیت ها تخصصی وزارت صنعت، معدن و تجارت و تفویض اختیار امور حوزه معادن به تشکل های غیر دولتی، خانه معدن ایران در سال 1381 تاسیس گردید.

حامدی ادامه داد: خانه معدن تشکلی قوی، مدافع حقوق بهره‌برداران و صدای معادن و صنایع معدنی کشور است. وی افزود: با تشکیل نمایندگی‌های این تشکل در استان‌ها بهره ‌برداران به راحتی می توانند مسائل و مشکلات خود را پیگیری نمایند. این مسوول خاطر نشان کرد: تا قبل از این خانه های معدن در 29 استان فعالیت خود را آغاز کرده بودند.

عارف حامدی خاطرنشان کرد: عضویت در شورای عالی معادن به عنوان بزرگ ترین تشکل تخصصی معدن، عضویت در شورای حل اختلاف ماده مکرر 24 قانون معادن کشور، عضویت در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، حضور در کمیسیون معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و عضویت در کمیته جهانی معدن از اقدامات ارزشمند خانه معدن ایران است.

وی به برگزاری دوره ‌های آموزشی برای بهره ‌برداران و دارندگان پروانه اکتشاف به منظور آشنایی بیشتر با قوانین معدنی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با شرایط به وجود آمده و ایجاد شده فعالیت‌های اقتصادی کشور به ویژه در بخش معدن بیشتر شده و شاهد پیشرفت چشم‌گیری در این حوزه باشیم.

معاون امور صنایع ومعادن سازمان صمت ایلام در این مراسم اظهار داشت: تقویت و ایجاد نهادهای بخش خصوصی جزء اولویت های وزارتخانه می باشد.

رضا محمدرحیمی با اشاره به فرایند شکل گیری خانه معدن استان اظهار داشت: با هماهنگی خانه معدن ایران اولین جلسه برای تعیین اعضای هیات رئیسه و علی البدل با حضور اکثریت معدنکاران و مدیران واحدهای صنایع معدنی تشکیل و پس از اعلام آمادگی نامزدهای هیات رئیسه و بازرسین از طریق رای گیری مخفی با استفاده از تعرفه های کاغذی خانه معدن استان ایلام تشکیل شد. 

معاون امور صنایع و معادن با اشاره به نتایج به دست آمده در پایان رای گیری افزود: شهروز رستمی با 35 رای، فردین فیض الهی با 33 رای، سعید مظفری با 27 رای، بهنام رستمی و حمید پیشگو هر کدام 24 رای، نصرت فیلی و احمد گراوند نیز هر یک با 23 رای به عنوان اعضای اصلی و اقا میرزا نوری با 21 رای و علیزمان هکماتی با 20 رای اعضای علی البدل شدند.  وی اضافه کرد: علی فرجی با 30 رای و محمد جعفریان با 28 رای هم به عنوان بازرسین تعیین شدند.

رضا محمدرحیمی با اشاره به ترکیب هیات رئیسه بیان داشت؛ بعد از مشخص شدن اعضای اصلی و بازرسین هیات رئیسه، جلسه ی فوق العاده تشکیل و شهروز رستمی به عنوان اولین رئیس خانه معدن استان ایلام، فردین فیض الهی نایب رئیس، نصرت فیلی دبیر و حمید پیشگو خزانه دار شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار