امام جمعه چرداول گفت:عربستان از ابتدای انقلاب اسلامی علیه ملت و کشور ما در کنار آمریکا و منافقین بوده و با صرف دلارهای نفتی همیشه دشمنی خود را با نظام اسلامی نشان داده است.
کد خبر: ۲۶۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 15 July 2016
امام جمعه چرداول گفت:عربستان از ابتدای انقلاب اسلامی علیه ملت و کشور ما در کنار آمریکا و منافقین بوده و با صرف دلارهای نفتی همیشه دشمنی خود را با نظام اسلامی نشان داده است.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام احمد امرایی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر سرابله اظهار کرد: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی، شورای نگهبان با صیانت از آرا و بیطرفی زمینه حضور باشکوه مردم از تمام جناح های سیاسی را در انتخابات فراهم کرده است.

وی افزود: اسلامیت در کشور ما در گرو مشروعیت قانون اساسی است و این وظیفه خطیر توسط نهاد شورای نگهبان به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

حجت الاسلام امرایی تاکید کرد: تضعیف شورای نگهبان بعنوان حافظ مصالح نظام و انقلاب امری زشت و نکوهیده است زیرا اگر این نهاد مقدس نبود سرانجام انقلاب به مشروطیت تبدیل می شد.

امام جمعه چرداول در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز پذیرش قطعنامه 598 یادآور شد: دشمنان انقلاب و اسلام با نیرنگ و دسیسه 2 ملت مسلمان ایران و عراق را در مقابل و رودروی هم قرار دادند.

وی اضافه کرد: در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی خسارت های فراوانی به کشور ما وارد آمد ولی با رشادت های دلیر مردان و رزمندگان حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بعثی نیفتاد.

خطیب جمعه چرداول گفت: دشمنی دشمنان با ما هنوز تمام نشده و باید همچون سال های دفاع مقدس با همدلی، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه از ارزش های انقلاب اسلامی حراست کنیم.

خطیب جمعه چرداول در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه این هفته افزود: برگزاری کنفرانس ننگین منافقین و حضور استکبار و عربستان در میان آنها نقاب تزویر و ریا از چهره آنان برداشت.

حجت الاسلام امرایی تاکید کرد: عربستان از ابتدای انقلاب اسلامی علیه ملت و کشور ما در کنار آمریکا و منافقین بوده و با صرف دلارهای نفتی همیشه دشمنی خود را با نظام اسلامی نشان داده است.

وی به فرا رسیدن هفته مالیات نیز اشاره کرد و یادآور شد: پرداخت مالیات باعث عمران و آبادانی شهر و روستا، رفع محرومیت ها و برقراری عدالت اجتماعی در جامعه می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار