رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت:50میلیاردریال اعتبار ازطرف استانداری ایلام وبنیادبرکت برای زیرساخت پارکینگ ها درمهران درنظرگرفته شد.
کد خبر: ۲۶۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 21 July 2016
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت:50میلیاردریال اعتبار ازطرف استانداری ایلام وبنیادبرکت برای زیرساخت پارکینگ ها درمهران درنظرگرفته شد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمد مخبر روز جهارشنبه در حاشیه بازدید از پارکینگ های سطح شهر مهران اظهار کرد: 25 میلیارد ریال از این میزان اعتبار از سوی بنیاد برکت و 25 میلیارد نیز از محل اعتبارات استانداری ایلام تامین و اختصاص داده می شود.

وی افزود: این میزان اعتبار برای ساماندهی پارکینگ های سطح شهر مهران و ایجاد زیر ساخت های آب، برق، سایه بان، امکانات رفاهی و دیگر نیازمندی های مربوط به موضوع زیرساخت ها در این شهر مرزی هزینه خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تاکید کرد: هدف از اختصاص و هزینه شدن این میزان اعتبار، ایجاد رفاه برای زائران عتبات عالیات بویژه در ایام منتهی به اربعین حسینی است.

مخبر یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بدنبال محرومیت زدایی از غرب کشور است و به همین منظور در استان های غربی کشور سرمایه گذاری هایی در بخش های مختلف انجام می دهد.

شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و مهمترین مرز برای تردد زائران عتبات عالیات بخصوص در ایام اربعین حسینی است.

سال گذشته در ایام منتهی به اربعین حسینی بیش از 2 میلیون زائر از طریق مرز مهران برای شرکت در آیین های ویژه این ایام به شهرهای مذهبی عراق سفر کردند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار