خانه مطبوعات تشکلی صنفی با محدودیت‌های مالی است اما در حد وسع در راه حل مشکلات فعالان این صنف عزیز و پرتلاش کوشیده است که نمونه‌ی آن اعطای تسهیلات از طریق بانک‌های عامل بود و خبرنگاران متقاضی به راحتی توانستند از این تسهیلات برخوردار شوند.
کد خبر: ۲۷۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 06 August 2016

سخنگوی خانه مطبوعات استان ایلام و دبیر اجرایی روز خبرنگار برنامه‌های روز خبرنگار در ایلام را تشریح کرد.


به گزارش تابناک ایلام؛«سجاد صیدی» ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: نقش مهم رسانه‌ها در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست و خبرنگاران به عنوان گردانندگان اصلی چرخ رسانه‌ها جایگاهی والا در جامعه دارند.


وی با بیان اینکه خانه مطبوعات ایلام همواره با برنامه‌های متنوع و کاربردی مانند برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و برگزاری جشنواره‌های مختلف مانند جشنواره فرامرزی مطبوعات به دنبال ارتقای جایگاه مطبوعات محلی بوده است، گفت: واقعیت این است که خبرنگاران استان و مخصوصا دست‌اندارکاران مطبوعات محلی از سختی‌های فراوانی رنج می‌برند که امیدواریم با کمک هم بار این مشکلات را کم کنیم.

صیدی تصریح کرد: خانه مطبوعات تشکلی صنفی با محدودیت‌های مالی است اما در حد وسع در راه حل مشکلات فعالان این صنف عزیز و پرتلاش کوشیده است که نمونه‌ی آن اعطای تسهیلات از طریق بانک‌های عامل بود و خبرنگاران متقاضی به راحتی توانستند از این تسهیلات برخوردار شوند.

دبیر اجرایی روز خبرنگار در ایلام از برگزاری مراسم روز خبرنگار خبر داد و گفت: این برنامه فردا - یکشنبه 17 مرداد – ساعت 18 عصر در سالن مجتمع فرهنگی – هنری ایلام برگزار و در آن از پیشکسوتان عرصه‌ی مطبوعات تجلیل خواهد شد.


سخنگوی خانه مطبوعات ایلام و دبیر اجرایی مراسم روز خبرنگار گفت: تریبون آزاد با حضور مسئولان استان و ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای خبرنگاران از جمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود.


دبیر اجرایی روز خبرنگار گفت: زمینه‌ی حضور خبرنگاران شهرستانی برای حضور در این برنامه فراهم شده است.م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار