به مناسبت 17 مرداد(روزخبرنگار)در اداره کل کتابخانه های عمومی شهرستان چرداول نشستی بامحوریت تجلیل از خبرنگاران ورسانه ها دراین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 07 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛همزمان با روز خبرنگار، نشستی با حضور مسئولین و مدیران مسئول سایتهای خبری وخبرنگاران با هدف تجلیل از قشرخبرنگار و معرفی کتاب هایی در حوزه مطبوعات برگزارشد.

 رئیس اداره کل کتابخانه های عمومی شهرستان چرداول با تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگاران بر همه فعالان این عرصه و اصحاب رسانه اظهارکرد: این قشر وظیفه مهم وخطیری در امر آگاهی و اطلاع رسانی دربین  مردم را برعهده دارند.

نورالله عباداللهی گفت:خبرنگاران همكاری مطلوبي در انعكاس اخبار و فعاليت هاي اداره كل و كتابخانه هاي عمومي داشته اند و باتوجه به مسئوليت بزرگي که بردوش آنهاست لازم است که با ارتباط تنگاتنگ با کتابخانه ها در جهت علمي کردن وافزايش اطلاعات خود در زمينه هاي مختلف  اقدام نمايند.

عبادالهی افزود:رسانه‌هاي گروهي و نوشتاري نقش اثرگذاري در ترويج فرهنگ مطالعه در جامعه دارند که اين نقش بايد بيش از پيش پررنگ شود.

درادامه این نشست مدیر کل ارشادشهرستان چرداول ضمن قدردانی از تیزبینی و درایت فعالان عرصه خبر در رصد دقیق همه مسائل و رخدادها گفت :خبرنگاران از جایگاه رفیع وبلند مرتبه ای برخوردار می باشند.

علی پایبند افزود :ذات و اصالت یک خبرنگار با حق‌بینی و واقع‌بینی آمیخته شده و همواره تکیه بر این اصل می‌تواند آنها را موفق کند و باید این وحدت و همدلی نگاهی ویژه به قشر جوان داشته باشد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول نیز گفت : روابط عمومی،پل ارتباطی رسانه ها باجامعه است،بدیهی است برای رسیدن به دموکراسی باید روابط عمومی و رسانه در تعامل باشند.‌‌

بهمن علی کرمی تاکیدکرد:همان‌طور که از مفهوم تعامل پیداست این ارتباط باید دوسویه، هم‌افزا و سودمند برای طرفین باشد. مدیران روابط عمومی، خبرنگاران و مدیران دفا‌تر خبری نقش مهمی در پیش‌برد این ارتباط دارند و نقص ارتباطی هر یک به بروز اختلافات نامیمونی برای طرفین منجرمی‌شود.

دراین نشست  خبرنگاران باابراز گلگی از عملکرد بعضی مسئولان در ارتباط با نقد سازنده در راستای پیشبرد مسائل و مشکلات جامعه با ارائه  نکته نظراتی ابراز داشتند که نقد وانتقاد مهم ترین ابزار یک جامعه برای اصلاح و جلوگیری از انحراف است .

درپایان این نشست ازتمامی مدیرمسئولان سایت های خبری وخبرنگاران شهرستان چرداول تجلیل به عمل آمد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار