جانشین انتظامی استان ایلام؛
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: باید از هرگونه ایجاد موکب که موجب گره ترافیکی شود پرهیز کرد.
کد خبر: ۳۰۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 09 October 2016

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: در پایانه صفر مرزی 93 گیت فعال‌شده و آماده ارائه خدمات به زائران بوده و در تمام گیت‌ها مهر زن، رایانه و نیروی کافی در نظر گرفته‌شده است.

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ «حسن کاظمی»  اظهار کرد: قرارگاه امام علی(ع)، در استان ویژه اربعین راه‌اندازی و در آن برنامه‌ریزی لازم امنیتی و ترافیکی برای سهولت تردد زائران اربعین مرز مهران انجام می‌شود.

 

وی بابیان اینکه تمام امکانات و تجهیزات پلیسی برای انجام عملیات در اربعین فراهم‌شده است، افزود: 30 ایستگاه پلیس در طول سیر تردد زائران از بدو ورود به داخل استان تا پایانه مرزی مهران مستقر می‌شود.

 

کاظمی ادامه داد: از شهر «حمیل» تا نقطه صفر مرز به 5 قسمت تقسیم‌شده و برای هر قسمت فرمانده مشخص با نیرو و امکانات و مأموریت مشخص‌ و برآورده های اطلاعاتی، عملیاتی و پشتیبانی هم انجام‌شده است.

 

جانشین انتظامی استان با تأکید بر اینکه در پایانه صفر مرزی 93 گیت فعال‌شده و آماده ارائه خدمات به زائران است تصریح کرد: در تمام گیت‌ها مهر زن، رایانه و نیروی کافی در نظر گرفته‌شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بدون گذرنامه و ویزا اجازه تردد از مرز مهران داده نمی‌شود گفت: زائران اربعین از همین‌الان به فکر گرفتن روادید قانونی باشند تا با خیال راحت در این همایش شرکت کنند و برنامه‌ریزی‌شده از ورود افراد بدون روادید قانونی به داخل استان جلوگیری شود.

 

کاظمی ادامه داد: باید با سرعت بیشتری نسبت به رفع مشکلات جاده‌های استان اقدام شود چراکه برخی از مسیر تردد زائران غیر ایمن و سرنوشت‌ساز است و از طرف دیگر هم از زائران درخواست داریم با سرعت مطمئنه حرکت و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

 

 

کاظمی بابیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های که شده اتباع خارجه از مرز چزابه و شلمچه حق عبور دارند تصریح کرد: از تردد زائران اتباع خارجه در ایام اربعین از مرز مهران جلوگیری می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در حوزه پیشگیری از جرائم واحدهای تخصصی و آمادگی‌های لازم و کافی پیش‌بینی‌شده و تمام رده‌های پلیسی کاملاً مشخص‌ و هیچ‌گونه نگرانی برای تأمین امنیت زائران مرز مهران وجود ندارد.

 

جانشین انتظامی استان ایلام بابیان اینکه با توجه به لغو برگزاری کنگره حج افزایش تردد زائران اربعین اجتناب‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در ایام اربعین پای‌کار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار