اندرحکایت انتشار فیلم غرق شدن دانشجوی ایلامی
در دیدن فیلم غرق شدن دختر دانشجوی ایلامی در کانال آب خیابان های خرم آباد لحظه هایی دیده می شود که باید غرق شدن انسانیت نامید
کد خبر: ۳۲۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 08 November 2016

تابناک ایلام ::در دیدن فیلم غرق شدن دختر دانشجوی ایلامی در کانال آب خیابان های خرم آباد لحظه هایی دیده می شود که باید غرق شدن انسانیت نامید

فیلم غرق شدن ف م ، دختر دانشجوی اهل شهرک ولیعصر از شهرستان بدره از دیروز 17 آبان 1395، که در کانال آب درون شهر خرم آباد غرق شد،مرتبا در فضای مجازی و نرم افزار های گوناگون در حال دست به دست شدن است .

دختری متعلق به خانواده ای شلوغ ،بسیار نیازمند وروستایی که برای گذراندن تحصیلات عالیه راه غربت در پیش گرفته و برای برآوردن آینده ای که درچشم های برجای مانده پدرش بر بستر بیماری فرو مانده اند ،در کانال نامهربانی و بی رحمی تماشاگرانی غرق شد و رفت که از این صحنه فقط به فکر گرفتن فیلمی بوده اند برای بیشتر کردن بازدید صفحه های مجازیشان.

متوفی که بر اثر باران شدید و آب گرفتگی کانالی در سطح شهر خرم آباد، پایش می لغزد و به درون کانال خروشان می افتد و متأسفانه جانش را از دست می دهد. مناسب نبودن برخی معابر و ارتفاع بیش از حد و نامعقول برخی آبراه های درون شهری مساله هایی است که در این رخداد به وضوح دیده می شود .

اما نکته تامل برانگیز و زجر آور واکنش افرادی است که شاهد این ماجرا بوده اند. افرادی موبایل به دست سوژه را کاملا دنبال می کنندوکوچکترین واکنشی به دست های التماس او نمی دهند.

انسانیت در این صحنه ها غرق می شود ، جان انسان دست مایه جمع کردن چند بیننده بیشتردر صفحات مجازی می شود و نگاه دختر مضطرب درلنز گوشی هایی خشک می زندکه حیا را از چشم انسان ها گرفته اند.

آیا این آخر ماجراست ؟ ما را چه شده است ؟راه به کجا خواهیم برد ؟ بینندگان صفحه مجازی ما چندنفر باشندخوشحال خواهیم شد ؟آیا روزی دیگر ما یا وابستگانمان شکار لنز دوربین ها نخواهیم شد؟

در این روزها که حقوق انسان ها ، حقوق بشر ، حقوق شهروندی و شعار هایی از این دست سراسر دنیا را فراگرفته است باید از خود پرسید حق حیات یک دختر جوان که اینگونه سهل و آسان در یک جوی آب درون شهری از وی سلب می شود را چه کسی باید جبران کند و پاسخگو باشد؟

آی آدمها یک نفر در آب دارد می سپارد جان !!


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار