استاندار ایلام تکذیب کرد؛
استاندار ایلام گفت:تردد در مرز مهران درحال حاضر عادی بوده و هیچگونه مشکلی از این بابت وجود ندارد.
کد خبر: ۳۲۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مروارید استاندار ایلام در پاسخ به شایعات و برخی اظهار نظرها در خصوص قفل بودن تردد در مرز مهران اظهار داشت؛ مرز مهران و پایانه مرزی ظرفیت خروج روزانه 150 هزار زائر را داشته و نزدیک به یکصد گیت در کمتر از 10 ثانیه عملیات خروج زوار را انجام می دهند.
 
وی متذکر شد؛ جاده های ورودی استان نیز از بار ترافیکی چندانی برخوردار نبوده و همه چیز برای ورود زوار به استان و خروج آنها از مرز مهران آماده است.
 
استاندار ایلام به برخی اظهار نظرهای روزهای اخیر اشاره کرد و افزود؛ به هر حال برخی دوستان عزیز ما در مرکز تا کنون با این حجم از جمعیت مواجه نبوده و این دستپاچگی طبیعی است. ولی بنده و تمام همکارانم در دولت, نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شریف استان ایلام به صورت شبانه روزی در خدمت زوار بوده و آمادگی پذیرایی از این عزیزان را داریم.
 
مروارید ادامه داد؛ مرز مهران نزدیک ترین مرز به شهرهای نجف و کربلا می باشد و از لحاظ امنیتی  مطمئن ترین مرز و مسیر برای خروج از کشور است. فاصله مهران تا نجف 302 کیلومتر و فاصله شلمچه و چزابه با شهر نجف هرکدام  462 و 480 کیلومتر می باشد. بعد مسافتی مهران با دیگر شهرهای زیارتی عراق هم به مراتب کمتر از دیگر مرزهای کشور است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار