فرماندار ملکشاهی گفت: 2 ایل بزرگ ملکشاهی و شوهان همانطور که در دوران دفاع مقدس و در دفاع از ارزش ها و آرمان ها در خط مقدم حماسه ها آفریدند این بار نیز پیشقراول استقبال و خدمت رسانی به زائرین حرم حسینی هستند.
کد خبر: ۳۲۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛اسد قاسمی عصر دوشنبه در گردهمایی مردم و مسئولان ملکشاهی اظهار کرد: اوج مهمان نوازی مردم ملکشاهی و عشق و ارادت آنها به اهل بیت (ع) در استقبال از زائران اربعین حسینی نمود پیدا می کند.
 
وی افزود: از چند روز گذشته امکانات لازم برای پذیرایی، اسکان و دیگر خدمات رفاهی مورد نیاز زائران به محوریت مردم در این شهرستان آماده شده و دل های مردم به عشق خدمت به زائرین اربعین به تپش افتاده است.
 
قاسمی تاکید کرد: 2 ایل بزرگ ملکشاهی و شوهان همانطور که در دوران دفاع مقدس و در دفاع از ارزش ها و آرمان ها در خط مقدم حماسه ها آفریدند این بار نیز پیش قراول استقبال و خدمت رسانی به زائرین حرم حسینی هستند.
 
وی با اشاره به گفتمان اربعین و نقش آن در توسعه ملکشاهی یادآور شد: ارتقای وضعیت جاده ایلام - ملکشاهی -مهران بعنوان راه شریانی جایگزین و مسیر عبور زائران عتبات عالیات علاوه بر تسهیل در تردد مسافران به مرز مهران این شهرستان را از بن بست خارج می کند.
 
وی افزود: در حال حاضر واحدهای خدمات رسانی، هلال احمر، راهداری، فوریت های پزشکی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه ها خدمات رفاهی در طول جاده ملکشاهی - مهران آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین است.
 
امام جمعه ملکشاهی نیز در این مراسم با اشاره به فرهنگ عاشورایی و نقش این فرهنگ در اعتلای جامعه بشریت گفت: این یک توفیق بزرگ برای مردم ولایت مدار ملکشاهی است که می توانند میزبان زائران حرم حسینی باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی افزود: آحاد مردم ملکشاهی با تمام وجود مهیای پذیرایی و استقبال از زائرین اربعین هستند که از مسیرهای ارتباطی این شهرستان ملکشاهی تردد می کنند.
 
وی به موقعیت شهرستان ملکشاهی برای تردد زائرین اربعین اشاره و ابراز امیدورای کرد مسئولان استانی و کشوری اهتمام بیشتری به توسعه زیرساخت های این شهرستان بویژه در حوزه راه داشته باشند.
 
امام جمعه ملکشاهی یادآور شد: همه امکانات برای پذیرایی از زوار با توزیع غذای گرم و دیگر خدمات رفاهی در شهر ارکواز و دیگر مسیرهای تردد زائران آماده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار