استاندار ایلام گفت: روز گذشته (سه شنبه 25 آبان) 26 هزار زائر در بازگشت از عتبات عالیات از طریق مرز مهران وارد کشور و در این مدت 123 هزار زائر نیز از کشور خارج شدند.
کد خبر: ۳۳۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 16 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مروارید روز چهارشنبه در جریان بازدید از مرز مهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگشت زائران از عتبات عالیات اظهار کرد: روند رفت و برگشت زائران در مرز بین المللی مهران اکنون در کمال نظم و آرامش در حال انجام است.

وی با تاکید بر آمادگی مرز مهران برای موج برگشت زائران افزود: تدابیر لازم برای برگشت زائران اربعین حسینی اتخاذ شده تا خدمات مناسبی به زائران برای انتقال به شهرهای مبدا داده شود.

استاندار ایلام یادآور شد: پیش بینی می شود بیشتر زائرانی که از مرزهای سه گانه کشور خارج شده اند به لحاظ نزدیکی برای برگشت مرز مهران را انتخاب کنند.

مروارید با بیان اینکه وضعیت مرز مهران مطلوب است و با وجود حجم زیاد زائران، تردد در این مرز در حال انجام است، گفت: اعزام اتوبوس به تعداد کافی برای انتقال زائران از مرز مهران به شهرهای مختلف با هماهنگی سازمان حمل و نقل جاده ای کشور پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: به غیر از مشکل وجود افراد فاقد گذرنامه که در مسیر تردد زائران اخلال ایجاد می کنند، مشکل دیگری برای خروج زائران دارای مدارک قانونی از این مرز بین المللی وجود ندارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار