نماینده ولی فقیه در دانشگاه های سراسر کشور گفت:میزان تردد از مرز مهران در سال جاری نسبت به سال گذشته سه برابر شده اما ارائه خدمات به زائران نیز به همین نسبت افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۳۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 17 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛آیت الله محسن قمی روز چهارشنبه اظهار کرد: زیباترین مراسم برای مظلوم ترین شهید در راهپیمایی با حضور زائران از ملیت ها و مذهب های مختلف با شکوه خاصی در قالب بزرگترین اجتماع بشری برای بزرگداشت امام حسین (ع) در اربعین برگزار می شود.
 
وی افزود: قالب شرکت کنندگان را جوانان با شور و شعف عجیبی تشکیل می دهند که در این مسیر قدم برمی دارند و بزرگترین اجتماع بشری بصورت انبوه و شور آفرینی برای شرکت در راهپیمایی اربعین آماده حضور در کربلا هستند.
 
نماینده ولی فقیه در دانتشگاه ها یادآور شد: آنچه که در اینجا مشهود است تلاش و زحماتی است که مسئولان چه در سطح استان و چه در سطح شهرستان انجام می دهند.
 
به گفته وی، با وجود اینکه میزان تردد از مرز مهران در سال جاری نسبت به سال گذشته سه برابر شده اما ارائه خدمات به زائران نیز به همین نسبت افزایش یافته است.
 
آیت الله قمی با بیان اینکه برپایی موکب ها در این مسیر باعث ایجاد یک فرهنگ آشورایی شده است، گفت: عزاداری و پذیرایی از مردم همانند ایام مقدس انجام می شود.
 
وی ادامه داد: موکب های مردمی و نهادهای مختلف عاشقانه در حال پذیرایی از زائران هستند و فضای این منطقه را به یک فضای حسینی و معنوی تبدیل کرده اند که امیدوریم این فضا همیشه تداوم داشته باشد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار