جلال میرزایی
نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگی مجلس شورای اسلامی را امانتی در نزد خود تلقی کرده وبعنوان نماینده تمام مردم استان بدون نگاه طایفه ای در خدمت استانم خواهم بود
کد خبر: ۳۳۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 18 November 2016
نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگی مجلس شورای اسلامی را امانتی مهم در نزد خود تلقی کرده وبعنوان نماینده تمام مردم استان، بدون نگاه طایفه ای در خدمت استانم خواهم بود.
 
به گزارش تابناک ایلام،جلال میرزایی روز گذشته در جمع مردم بخش چوار در شهرستان ایلام اظهار کرد: مهمترین مشکلی که در حال حاضر در میان بخشهای مختلفی از مردم استان ایلام وجود دارد این است که مردم مناطق مختلف ،خود را رها شده تلقی کرده و با نگاه طایفه ای حق خود را ضایع شده تلقی می کنند.
 
وی ادامه داد : همانطور که در زمان رقابتهای انتخاباتی نیز تاکید فراوان داشته ام  ،نگاهم به رفع مشکلات ودغدغه های مردم هرگز طایفه ای نبوده ونخواهد بود وقت آن فرا رسیده است که مردم استان نیز از این نوع گفتمان عبورکنند.
 
جلال میرزایی درادامه ایراد مهم دستگاههای اجرایی را گزارش دهی برشمرد وگفت:مسئولین دستگاههای اجرایی استان به جای ارائه گزارش کاربه مسئولین مافوق ،مشکلات مهم مردم را شناسایی ودرصدد یافتن راهکاری برای رفع آنها باشند.
 
میرزایی ادامه داد:مدیران استان باید در شناسایی ورفع مشکلات دارای نگاه صحیح ،بلند مدت وراهبردی مبتنی بر برنامه های توسعه محور باشند ،ودنبال نمودن روش جاری هرگز رافع مشکلات مردم نخواهد بود.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه مدیران ما ،مشکلات ونارسایی ها رااولویت بندی نمی کنند ،باتوجه به کمبود منابع مالی لازم است مشکلات اولویت بندی شده وبه ترتیب اولویت رفع شوند.
 
جلال میرزایی درادامه  تدبیر ودوراندیشی را در حل برخی از مسائل وچالشهای  استان  مهم توصیف کرد وگفت: بسیاری از مسائل باید باتدبیر ودوراندیشی حل می شوند، بطور مثال در بحث انتقال آب سیاهگل، این موضوع بایستی بدور از هیاهو وبا پرهیز از احساساتی نمودن مردم مدیریت شود.
 
میرزایی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولین شهرستان به جای پیشه نمودن صبر وحوصله برای رفع این مشکل ،با لجاجت به آن دامن زده وبرخی نیز موضوع انتقال آب سیاهگل را با اهداف مغرضانه ،طایفه ای جلوه می دهند .
 
وی افزود: برای رفع این مشکل باید مسئولین وکارشناسان مرتبط و متخصص این حوزه ورود کرده وافراد غیر مرتبط از سخن گفتن در این خصوص صرفنظر نمایند. 
 
وی دربخش دیگری از سخنانش به موضوع جلسات فاقد خروجی برخی از مدیران دستگاههای اجرایی پردات وگفت: جای تاسف دارد که برخی از مدیران دستگاههای اجرایی به جای اینکه مردم را از خدمات خود آگاه نمایند دائم ازمیزان  تشکیل جلسات حرف می زنند! واقعیت این است که مدیران باید بدانند جلسه برای مردم نان وآب نمی شود!
 
میرزایی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از مدیران ما جلسه زده شده اند ، مشاهده می شود مدیران دستگاههای اجرایی وحتی وزرا ومعاونین آنها ،بیشتر وقت خود را صرف تشکیل جلسات می کنندکه ادامه  این روند بعنوان یک آسیب مهم مدیریتی به جز هدر رفت وقت مردم ومراجعه کنندگان ،خروجی ملموسی برای رفع مشکلات ونارساییها نداشته است.
 
این نماینده در پایان از مسئولین ومدیران شهرستان وبخش خواست که مشکلات نارساییهای بخش چوار را اولویت بندی نموده وبه ایشان منعکس نمایندوی وعده داد مشکلات قابل حل در استان به مسئولین استانی ارجاع ومسایل کلان نیز توسط ایشان در سطح وزرا پیگیری ومرتفع  خواهند شد .
 
نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی سپس با حضور در روستاهای مورت،چگا ولاشکن از توابع بخش چوار از نردیک در جریان مشکلات ونارساییهای مردم این روستاها قرار گرفت .
 
جلال میرزایی وعده داد در آینده نزدیک با حضور مدیران عامل شرکت پتروشمی ، گاز ایلام و معتمدین بخش چوار ،مشکلات مرتبط با این دو شرکت بررسی وبرای رفع انها تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار