وزیر کشور؛
وزیر کشور گفت:مرزهای کشور برای ورود زائران آمادگی کامل دارند ولی تقاضا داریم مردم مدیرت شده و بتدریج وارد کشور شوند.
کد خبر: ۳۳۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 19 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛عبدالرضا رحمانی فضلی اظهار کرد: مرزهای کشور برای ورود زائران آمادگی کامل دارند ولی تقاضا داریم مردم مدیریت شده و بتدریج وارد کشور شوند.
 
وی افزود: برای خدمات رسانی و اسکان مطلوب زائران در مسیر برگشت آنها از کشور عراق به داخل مرز مهران یک اردوگاه به استعداد 500 تخته چادر برای اسکان اضطراری زائران برپا شده است.
 
رحمانی فضلی تاکید کرد: 79 پایگاه امداد و نجات در راه های ارتباطی و مرزهای استان های ایلام و خوزستان ایجاد و به همراه تجهیزات خودرویی و نیروی انسانی در حالت آماده باش کامل با هدف خدمات رسانی به زائران هستند.
 
وزیر کشور یادآور شد: تعداد آمبولانس ها در مرزهای سه گانه مهران، چذابه و شلمچه به 2 برابر افزایش یافته و به همت جمعیت هلال احمر 6 فروند بالگرد نیز برای امداد هوایی و هلی برد نیرو در استان ایلام مستقرر شده است.
 
رحمانی فضلی با تاکید بر تقویت هر سه قرارگاه جمعیت هلال احمر در مرزهای سه گانه کشور اضافه کرد: همچنین برای امدادرسانی به هلال احمر استان لرستان آماده باش داده شده است.
 
وزیر کشور صبح امروز به منظور بازدید از نحوه خدمات دهی به زائران اربعین حسینی از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان ایلام شد.
 
رحمانی فضلی پس از ورود به فرودگاه شهدای ایلام به همراه حسین ذوالفقاری رئیس و برخی اعضای ستاد مرکزی اربعین، محمدرضا مروارید استاندار ایلام و معاونان استاندار و سلام امینی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای با بالگرد راهی مهران شد.
 
وزیر کشور در بدو ورود به مهران در نماز جماعت نقطه صفر مرزی شرکت کرد و سپس از گیت های ورود پایانه مرزی، سرسرای مسافری پایانه و آخرین نقطه خروج زوار، قرارگاه اربعین، بیمارستان صحرایی و مرکز فوریت های پزشکی مستقر در پایانه مرز مهران بازدید و در جریان آخرین اقدام های انجام شده برای تسهیل در تردد زائران از این مرز قرار گرفت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار