کد خبر: ۳۳۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 26 November 2016
تابناک / معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از صدور اعتبارنامه سازمان های مردم نهاد  بصورت غیرحضوری خبر داد.

هاشم اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان،از صدور اعتبارنامه سازمان های مردم نهاد  بصورت غیرحضوری خبر داد و اظهار کرد: با تلاش گروه مشارکت های اجتماعی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان،اعتبارنامه سازمان های مردم نهاد غیر حضوری و از طریق سامانه صادر می شود .

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان صدور دومین اعتبارنامه کشوری بعد از استان تهران به نام گیلان را محصول تلاش تیم مدیریتی مشارکت های اجتماعی برشمرد و گفت:سازمان مردم نهاد باران مهر خزر با محور فعالیت های اجتماعی و بشر دوستانه این ویژگی را داشته که بعد از تهران دومین اعتبارنامه سامانه ای کشور را به نام خود دریافت کند .

وی با بیان اینکه قرار گرفتن گیلان در فرایند شتابان توسعه فضای مجازی و سرعت بخشیدن به فعالیت های مردمی یک امتیاز و ویژگی برجسته خواهد بود،از متقاضیان درخواست کرد تا با مراجعه به سایت  saman.msy.gov.irدرخواست خود را برای تاسیس سمن ارایه دهند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اخذ اعتبارنامه های تخصصی سازمان های مردم نهاد را عاملی مهم در کاهش هزینه ها و بوروکراسی اداری ارزیابی کرد و یادآور شد:جوانان با اشراف بر فضای مجازی بخوبی می توانند در شکل دهی شاخص های توسعه پایدار و متوازن کشور نقش قابل اعتنا ایفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار