امام جمعه آبدانان:
امام جمعه آبدانان اقتصاد مقاومتی مورد نظر و تاکید مقام معظم رهبری را تنها راهبرد کار آمد حل مسایل اقتصادی کشور دانست و گفت: مدیران اجرایی و دولتمردان باید متوجه باشند با تصویب و تمدید تحریم ها علیه ایران امید چندانی به برجام و نتایج مثبت آن برای بهبود اقتصاد کشور نیست.
کد خبر: ۳۳۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶ 02 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: موضوع مهم و مبتلابه امروز جامعه مشکل اقتصادی، تورم و معیشت مردم است که وظیفه مسئولان قوای مجریه، مقننه و قضاییه است که با تدابیر و اقدام های کاربردی نسبت به رفع این معضل عمومی که همه را آزار می دهد، همت کنند.
 
وی اقتصاد مقاومتی مورد نظر و تاکید مقام معظم رهبری را تنها راهبرد کار آمد حل مسایل اقتصادی کشور دانست و افزود: مدیران اجرایی و دولتمردان باید متوجه باشند با تصویب و تمدید تحریم ها علیه ایران امید چندانی به برجام و نتایج مثبت آن برای بهبود اقتصاد کشور نیست.
 
حجت الاسلام حاجیلری خطاب به مسئولان تاکید کرد: باید آستین همت بالا بزنید و با تکیه به توان کشور برای حل مشکلات و گرفتاری های روزمره مردم اقدام کنند.
 
خطیب جمعه آبدانان از عدم برخورد جدی با دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف انتقاد کرد و یادآور شد: اینگونه بی تفاوتی در مقابل این تخلف و ناهنجاری بزرگ اقتصادی و اجتماعی درد بزرگی است همه آحاد و دلسوزان جامعه را نگران کرده است.
 
وی در بخش دیگری با تجلیل از خدمات علمی مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی موسس دانشگاه مفید اضافه کرد: وظیفه دانشگاهیان، طلاب علوم دینی و دانشجویان کشور حفظ روحیه انقلابی در جامعه و کاربردی کردن علوم و تحقیقات برابر با شاخص های اسلامی و سیره اهل بیت (ع) و منویات مقام معظم رهبری است.
 
وی از ارائه دهندگان خدمات به زائران اربعین حسینی تقدیر کرد و خواستار تکمیل زیرساخت ها و رفع نواقص در حوزه های مختلف استان ایلام برای اربعین سال آینده شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار