مدیر مرکز فنی و حرفه ای ایوان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی برای بهبود یافتگان از دام اعتیاد گفت: برای نخستین بار کارگاه آموزشی مهارت‌ های کسب و کار و کارآفرینی ویژه بهبود یافتگان از اعتیاد با همکاری اداره کل بهزیستی در این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 12 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛قباد خسروی اظهار کرد: آموزش و کسب مهارت و آشنایی با محیط کسب و کار برای همه اقشار و گروه های خاص جامعه از اهداف مراکز آموزشی فنی و حرفه ای است.
 
وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی برای بهبود یافتگان از دام اعتیاد افزود: برای نخستین بار کارگاه آموزشی مهارت‌ های کسب و کار و کارآفرینی ویژه بهبود یافتگان از اعتیاد با همکاری اداره کل بهزیستی در این مرکز برگزار شد.
 
خسروی یادآور شد: یکی از عوامل کاهش آسیب اجتماعی پیشگیری از اعتیاد افراد جامعه و دیگری حمایت از افراد بهبود یافته و ایجاد زمینه خلاقیت و بالا بردن اعتماد به نفس برای فراهم کردن یک شغل است.
 
وی با بیان اینکه بهبود یافتگان باز گشته به آغوش جامعه بیش از هر چیزی نیاز به حمایت دارند و وظیفه جامعه نیز پذیرفتن این افراد است، گفت: این افراد با کمک جامعه در حال تلاش برای یک حرکت رو به رشد هستند کما اینکه در بین آنها افراد مستعد و خلاق و کارآفرین نیز وجود دارد.
 
مدیر مرکز فنی و حرفه ای ایوان با اشاره به اهداف این کارگاه تاکید کرد: مشکل عمده در شناسایی افراد آسیب دیده در این شهرستان نبود کمپ و مراکز بازپروری است که در صورت وجود این مراکز افراد بدون مشکل و با خیال آسوده خود را به این مراکز معرفی و از خدمات آن بهره مند می شوند.
 
خسروی افزود: بهبود یافتگان شرکت کننده در این دوره ها گواهینامه مهارتی دریافت می کنند و متناسب با رشته تخصصی خود از تسهیلات مناسب برای ایجاد شغل بهره مند می شوند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت های این افراد با آموزش های لازم باید روز به روز افزایش یابد، اضافه کرد: این افراد با این آموزش ها برای خود و دیگران ایجاد اشتغال کنند.
 
کارگاه آموزشی مهارت‌های کسب و کار و کارآفرینی توسط مدرس واجد شرایط اداره کل بهزیستی و متناسب با انتظارات جامعه هدف به منظور برآورده ساختن نیازهای نظری و عملی بهبود یافتگان از دام اعتیاد با حضور 12 بهبود یافته در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ایوان برگزار شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار