مدیرعامل شرکت آبفار ایلام از اختصاص 330 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی برای آبرسانی به هشت مجتمع روستایی خبر داد و گفت: با تخصیص کامل این میزان اعتبار، آبرسانی به روستاهای استان شتاب می گیرد.
کد خبر: ۳۴۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 18 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله تیموری روز یکشنبه اظهار کرد: شرکت آبفار استان ایلام در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی تعهد کرده است تا طرح آبرسانی به 147 روستا را طی امسال و سال آینده وارد مرحله عملیاتی و اجرایی کند.

وی اعتبار اختصاص یافته برای آبرسانی این تعداد روستا را 330 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اعلام کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا ظرف مدت دو ماه آینده فاز اول مجتمع کوشک آبدانان، مجتمع موسی خوشقدم بدره و فاز سوم مجتمع شله کش بیجنوند در شهرستان چرداول را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام تاکید کرد: با تکمیل و بهره برداری از این سه مجتمع آبرسانی در شهرستان های آبدانان، بدره و چرداول بیش از 80 روستا از نعمت آب آشامیدنی برخودار خواهند شد.

تیموری یادآور شد: عملیات اجرایی احداث مجتمع های آبرسانی روستاهای شباب چرداول، انجیره و گنداب آبدانان، وحدت دهلران، روستای ریکا در مهران و مورت ایلام نیز آغاز شده و تا اواخر امسال و سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسند.

وی گفت: در مجموع و با تکمیل این هشت مجتمع آبرسانی 147 روستای استان از نعمت آب آَشامیدنی برخوردار خواهند شد.

به گزارش ایرنا، تعداد کل مشترکان آب روستایی استان ایلام 45 هزار و 544 مشترک است که از این شمار 885 را مشترکان عمومی و ادارات، یک هزار و 587 را مشترکان تجاری و صنعتی و 43 هزار و 99 مشترک را بخش مسکونی تشکیل داده است.

منابع تامین آب روستایی ایلام 166 منبع است که 105 مورد آن را چشمه ها و 61 مورد چاه و قنات است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار