فرمانده سپاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) ایلام؛
فرمانده سپاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت:برای پیشرفت کشور و دفاع از کیان انقلاب باید محافظه کاری را کنار گذاشت، چرا که داشتن حساسیت در برابر توطئه‌های دشمنان و تقویت جبهه های دینی و اقتصادی لازم است.
کد خبر: ۳۴۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 21 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین کارگری استان ایلام اظهار کرد: جهان اسلام امروزه شاهد تقابل دو نوع اسلام ناب با اسلام سکولار است که این تقابل تمام مرزهای اسلام را درنوردیده و ایران اسلامی باید برای مقابله با اسلام سکولار مدافع غرب حضوری فرامنطقه ای و مقتدرانه داشته باشد.
 
وی افزود: برای پیشرفت کشور و دفاع از کیان انقلاب باید محافظه کاری را کنار گذاشت، چرا که داشتن حساسیت در برابر توطئه‌های دشمنان و تقویت جبهه های دینی و اقتصادی لازم است.
 
حسینی با بیان اینکه همواره سران کشورهای مقتدر و با نفوذ مواضع و سخنرانی های رهبری را به دقت رصد وپیگیری می کنند، گفت:حفظ و تقویت استقلال کشور در همه ابعاد به ویژه استقلال اقتصادی شرایط دفاع ایران اسلامی از آرمان های نظام در سطح بین الملل را افزایش می دهد.
 
وی تاکید کرد: اهداف، ساختار و آرمان انقلاب اسلامی چون آزادگی، دموکراسی واقعی، حفظ حرمت و کرامت انسان ها ایران را به کشوری مقتدر و توانمند در منطقه و جهان تبدیل کرده است.
 
وی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت الهی سیاسی به لطف خداوند، رهنمودهای رهبری و حضور مردم در صحنه و تلاش مسوولان با اقتدار به حیات خود ادامه می دهد و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را کاهش و مرتفع می سازد.
 
فرمانده سپاه استان ایلام یادآور شد: ایران با پیشینه و گذشته ای که درخشان و چند هزار ساله در دوران رژیم طاغوت و در مبادلات سیاسی و نظامی کشوری با جایگاه بسیارپایین در منطقه و جهان بود که به یمن برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران به جایگاهی متناسب با شان و اقتدار یک کشور کهن دست یافته است.
 
وی گفت: ایران هم اکنون کشوری اثرگذار، صادرکننده فکر، ایده و حکومت در جهان و منطقه است و با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) پایه گذار حکومتی بی بدیل در جهان شد و بسیج نیز به عنوان ایده ای خلاق و برتر از سوی ایران در بین کشورهای مختلف رواج یافت.
 
وی در ادامه به موضوع قشر کارگر اشاره و اظهار کرد: کارگران نیروی محرکه و سربازان جبهه اقتصاد و تولید کشور هستند که در روایات و تعالیم دین مبین اسلام از جایگاه و شان بسیار بالایی برخودار هستند و در این میان کارگران بسیجی مقامی بزرگ دارند.
 
کار زیاد، صرف هزینه اندک، تولید با کیفیت و مطلوب، خلق ایده و طرح های نوین از جمله ویژگی های کارگران بسیجی است که فرمانده سپاه استان به آنها اشاره کرد و افزود: اساس رونق و شکوفایی کشور را اقتصاد و تولید پویا شکل می دهد.
 
وی یادآور شد: هدف قشر بسیج کارگری تولید بیشتر با کیفیت بهتر و تکیه به منابع و ظرفیت های داخلی و نیز داشتن بصیرت و آگاهی، تجهز به علم و دانش نوین با حفظ فرهنگ اقتصادی و تولید ملی است.

 هدف آمریکا تربیت مردم جهان به شیوه فرهنگ آمریکایی و ترویج سکولار دینی در بین مردم جهان و جامعه مسلمانان است
مسئول تربیت آموزشی صالحین بسیج سپاه استان ایلام نیز در این جشنواره گفت: کشور آمریکا به اذعان خود آمریکایی ها برای نابودی دین اسلام و کشورهای مسلمان به ویژه ایران اسلامی 60 اتاق فکر متشکل از تئوریسن ها و کارشناسان مختلف تشکیل داده و میلیاردها دلار صرف رسیدن به اهداف خود در این کشورها می کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا جوهری افزود: آمریکا با تکیه بر رسانه و آموزش به دنبال هویت سازی برای مردم جهان و تربیت مردمانی با فرهنگ و آداب آمریکایی در کشورهای مختلف و در سراسر جهان و فاصله اندازی بین مردم و سنن و اعتقاداتشان است.
 
وی اظهار کرد: سیاست آمریکایی ها تغییر در سبک زندگی مردم و سکولار و بی تفاوت ساختن آنها نسبت به دین و اعتقادات مذهبی و در یک کلام آمریکایی شدن مردم کشورها و سرزمین های گوناگون است.
 
وی به مواضع و دغدغه های رهبری اشاره و تاکید کرد: رهبری همواره با بررسی شرایط و اوضاع جهان رهنمودها و دغدغه هایی را به عنوان سرفصل زندگی مردم و مسئولان و برای مبارزه با هجمه های دشمنان و دستیابی به زندگی با سبک ایرانی اسلامی بیان می کنند.
 
حجت الاسلام جوهری افزود: تولید باکیفیت و انبوه، حفظ حرمت خانواده، رعایت شئون اسلامی ایرانی از سوی خانواده ها و افراد، پایبندی به اعتقادات دینی و شرعی، افزایش کیفیت در تولید ملی و بومی، خلق ایده های نو، تلاش برای اجرای ایده ها و طرح ها، توجه به جامعه کارگری از جمله مطالبات و دغدغه های رهبری است.
 
وی به مقوله اقتصاد مقاومتی از دیگر مطالبات رهبری اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی باید با سبک ایرانی اسلامی مورد بازنگری قرار بگیرد و برای موفقیت آن درواقع باید فرهنگ اقتصادی در مردم با رعایت الگوی مصرف و نیز استفاده از کالاهای ایرانی و همچنین افزایش کیفیت در تولیدات داخلی شکل بگیرد.
 
مسئول تربیت آموزشی صالحین بسیج سپاه استان ایلام تاکید کرد: برنامه های مسئولان و همچینین بسیج در همه اقشاربه جای برنامه محوری باید پیامد و نتیجه محور باشد تا دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده آسان تر و مشخص باشد.
 
این جشنواره با حضور مسئولان برخی دستگاه های استان، حامیان اشتغال زایی، کارگران و کارفرمایان برتر استان و در سالن همایش های هتل زاگرس ایلام برگزار شد و در پایان از کارگران، کارفرمایان و همچنین جمعی از مدیران حامی جامعه کارگری و اشتغال زایی تقدیر به عمل آمد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار