بارش یک متر و 20 سانتی متر برف در گردنه های چرداول؛
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چرداول گفت: عوامل اجرایی این دستگاه اجرایی در حال بازگشایی راه ارتباطی سه روستای این شهرستان هستند.
کد خبر: ۳۶۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰ 27 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛اکبر وطن دوست گفت: راه های منتهی به این روستاها بسته نیست ولی به دلیل بارش سنگین برف که در برخی نقاط و گردنه ها بر اساس گزارش هواشناسی به یک متر و 20 سانتی متر نیز می رسد حرکت خودروها با سختی بسیار روبروست و باید نسبت به پاکسازی جاده از وجود برف سنگین اقدام شود ، ضمن اینکه بدون زنجیر چرخ نیز نمی توان در این مسیرها تردد داشت.
 
وی افزود: با توجه به هشدارهای مدیریت بحران و هواشناسی استان از روز پنجشنبه این اداره تمام امکانات خود را در در سطح شهرستان مستقر کرده است.
 
وی تاکید کرد: گردنه های مله مازگ، قلاجه، بانکول و تنگه قیر در شهرستان از مسیرهای پرتردد و برف گیر است که با توجه به بارش های یک روز گذشته و استقرار تجهیزات و نیروهای راهداری این مسیرها باز و تردد در آن امکانپذیر است.
 
وی یادآور شد: از رانندگان می خواهیم خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند تا در این گردنه ها با مشکل مواجه نشوند.
 
وطن دوست افزود: هم اکنون نیروهای راهداری در حال بازگشایی راه های روستایی در سه روستای پشته آسمان آباد، وارگه و زاگرس هستند و یک دستگاه ماشین برف روبی را نیز در منطقه زردلان مستقر کرده ایم.
 
وی اظهار کرد: در مسیر حمیل به شباب چندین ریزش داشته ایم که با حضور نیروها و تردد همزمان در یک لاین راه باز شده و تردد به سهولت در حال انجام است.
 
میزان بارش باران در شهرستان چرداول بر اساس گزارش هواشناسی از شب گذشته تاکنون 45 میلیمتر بوده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار