جشن های سی و هشتمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی با نواختن زنگ انقلاب و رژه خودرویی در شهرستان دهلران آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 31 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ در این آیین جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا، مدیران، فرهنگیان و دانش آموزان این شهر حضور داشتند.


آیین زنگ انقلاب همزمان با دوازده بهمن 95 در دبیرستان حضرت مریم شهر دهلران و سایر مدارس در بخش های تابعه شهرستان به صدا درآمد.


دانش آموزان در طلیعه سی و هشتمین فجر آزادی با شور و نشاط این روز را گرامی داشتند و از ورود امام امت به میهن اسلامی استقبال کردند.


فرماندار دهلران در مراسم نواختن زنگ انقلاب در جمع مردم،فرهنگیان،دانش آموزان و مدیران با تبریک سی و هشتمین سالگشت پیروزی انقلاب اظهار کرد:خالق جشن های دهه فجر ملت ایران هستند که در مقابل ظلم و جور ایستادند و پیروز شدند.


سید حسینعلی موسوی به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اشاره وافزود: رهبری امام امت و حضور مردم در صحنه از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب هستند.


وی با اشاره به اینکه امام راحل دارای شخصیتی منحصر به فرد بود گفت: شجاعت،هوشمندی و سیاست از ویژگی های بارز امام امت بود.


فرماندار دهلران به جایگاه والا و کم نظیر مردم در اندیشه امام اشاره وافزود:در برگزاری جشن های انقلاب ارتباط با مردم و مردمی برگزار کردن مراسمات و بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در همه عرصه ها برای مردم در دستور کار است.


موسوی گفت: در دهه فجر 62 پروزه در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 6هزار میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی می شود.


وی به ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف و بویژه حوزه اب و خاک اشاره و افزود: دولت در زمینه پروژه های آب و خاک شهرستان سرمایه گذاری های کلانی انجام داده است.
امام جمعه دهلران نیز با تبریک سی و هشتمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی نعمت بزرگ و معجزه عصر ماست که تمام معادلات جهانی را بهم ریخت.


سید محسن موسوی افزود: امروز علی رغم میل دشمن و توطئه های و تحریم ها و تهدیدات این انقلاب به برکت خون شهدا و هوشیاری رهبر معظم انقلاب موجب بیداری اسلامی شده است.


وی گفت: امروز همه ما در مقابل انقلاب و ارزشها و خون شهدا مسئولیم و باید این انقلاب را تحویل صاحب اصلی اش بدهیم.


امام جمعه دهلران در ادامه به سیاست های اسلام ستیزی رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره و افزود:شر همه این توطئه ها دامن گیر وی خواهد شد.


رژه خودرویی و استقبال از تمثال مبارک امام راحل و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهر دهلران از دیگر ویزه برنامه های 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن اسلامی در شهرستان مرزی دهلران بود.


در مسیر رژه خودرویی از میدان شهدا تا مزار شهدای گمنام دهلران مردم با شور و نشاط و پخش شیرینی در خیابان مسیر رژه ،ورود امام راحل به میهن اسلامی در 12 بهمن 57 را گرامی داشتند./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار