استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: دولت با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی، صندوق کار آفرینی و منابع بانک ها در تلاش است با اعطای تسهیلات کم بهره مشکل بیکاری را کاهش دهد.
کد خبر: ۳۷۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 07 February 2017
 استاندار ایلام با تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده های معظم شهدا و جانبازان گفت: تا زمانی که مردم در عرصه های مختلف از انقلاب خود دفاع می کنند، هیچ قدرتی قادر به تهدید جمهوری اسلامی نیست.


به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مروارید روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر شهرستان   آبدانان با انتقاد از موضع گیری های خشونت بار رئیس جمهوری جدید آمریکا اظهار کرد: ترامپ هنوز واقعیت ایران اسلامی و قدرت اراده مردم ما را باور نکرده و امیدواریم با واقع بینی بر سر عقل آید و با آتش بازی ناشیانه جهان را نا امن نکند.
 
وی مهمترین استراتژی انقلاب اسلامی را ساخت جامعه الگو دانست و افزود: اکنون ایران اسلامی یکی از کشورهای مقتدر و تاثیر گذار جهان است که این مهم در سایه نظارت رهبری، تلاش ریاست جمهوری و عملکرد هوشمندانه تیم مذاکره کننده هسته ای محقق شده است.
 

 
وی اضافه کرد: کل اعتبارات عمرانی استان ایلام در سال آینده 2 برابر افزایش یافته و با ابلاغ و اجرایی شدن آن، شاهد توسعه متوازن در بخش های مختلف این استان خواهیم بود.
 
استاندار ایلام با گرامیداشت نام و یاد شهدای آبدانان به خصوص سردار شهید صارم طهماسبی و علی جرایه نوجوان ترین شهید کشور و شهید داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته ای گفت: این شهرستان یکی از مناطق مستعد و عالم پرور استان ایلام است که از آغاز انقلاب و دوران دفاع مقدس صدها افتخار در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و ایثار و شهادت بدست آورده است.
 
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: آنچه امروز در دست ما است حاصل ایثار و از خود گذشتگی شهیدان و پایداری خانواده های معظم آنها است.
 
شادمهر کاظم زاده افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در تلاش است با راه اندازی جنگ های نیابتی و ایجاد بی نظمی در منطقه از توسعه و ترقی جمهوری اسلامی ایران ممانعت کند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حماسه سازی های مردم تاکنون راه به جایی نبرده است.
 
وی با اشاره به تلاش های مجموعه نظام و دولت تدبیر و امید در مناطق محروم ابراز امیدواری کرد با همت متولیان و با توجه به افزایش 100 درصدی اعتبارات استان در سال 96 شاهد تکمیل زیرساخت ها و رفع نواقص باشیم.
 
کاظم زاده یادآور شد: تکمیل تونل کبیرکوه یکی از مطالبات و نیازهای مهم و زیرساختی استان ایلام به خصوص در حوزه جنوب استان است که انتظار می رود با تخصیص به موقع اعتبارات ملی و استانی نسبت به تکمیل این طرح بزرگ ملی و پاسخ مثبت به مطالبات عمومی اقدام شود.
 
در این مراسم از 11 طرح عمرانی و خدماتی، درمانی و آموزشی شهرستان آبدانان با حضور استاندار ایلام، نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسئولان محلی بهره برداری شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار