مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام از اختصاص 53 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه مناطق محروم روستایی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 12 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدکریم محمدیاری اظهار کرد: این میزان اعتبار به تازگی ابلاغ شده و نرخ سود آن مناسب است.
 
وی افزود: این اعتبار برای توسعه زیر بخش های کشاورزی، شیلات، مکانیزاسیون و آبیاری مناطق روستایی در نظر گرفته شده که متقاضیان می توانند با مراجعه و از این تسهیلات استفاده کنند.
 
محمدیاری توسعه روستاها، فراهم شدن امکانات و تجهیزات مناسب زیر ساختی بخش کشاورزی و همچنین رونق مناطق محروم را از اهداف اصلی اختصاص این تسهیلات نام برد.
وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت یازدهم در زمینه توجه به مناطق محروم و روستایی گفت: اختصاص تسهیلات مناسب برای توسعه مناطق محروم روستایی یکی از برنامه های دولت برای رفع محرومیت روستاها است.
 
محمدیاری تاکید کرد: افزایش راندمان کشاورزی، ایجاد فضای کسب و کار در روستا و بهره بری بالا و همچنین جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها از جمله پیامدهای مثبت توجه به مناطق روستایی و محروم بشمار می رود.
 
وی از متقاضیان خواست که با مراجعه به دفتر روستایی استانداری پیگیر چگونگی دریافت این تسهیلات ارزان قیمت باشند.
 
وی ابراز امیدواری کرد که با تداوم توجه به مناطق روستایی و توسعه زیر ساخت های مناسب کشاورزی هر چه بیشتر شاهد شکوفایی و رونق تولید در روستاهای استان باشیم.
 
 اکنون حدود 40 درصد از جمعیت استان ایلام در مناطق روستایی و عشایری بسر می برند که نقش مهمی در رونق اقتصادی استان با تولید انواع محصولات کشاورزی و فراورده های پروتینی و دامی دارند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار